Monday, November 12, 2012

Chewable Vita-C Shaklee Istimewa Untuk Anak Buah Tersayang



Sebagai permulaan, anak2 buah jadi testimoni untuk Chewable Vitamin C daripada Shaklee.. beria2 mak su diaorang suruh diaorang makan Vitamin tu.. semuanya suka!!!  siap akak2 aku kena sorokkan Vitamin tu sebab diaorang asyik mintak jer.. hehehehe.. 

Setakat ni, akak aku kata anak2 buah jarang selsema dan batuk.. kalau nak selsema dan batuk pun cepat sembuh.. selalunya makan minggu jugak budak2 ni nak elok dari selsema.. yang sorang akak aku pulak kata, anak buah aku cergas sikit bila bangun dari tido.. kalau dulu payah nak suruh bangun pagi, tapi sejak dia makan Vitamin tu sebelum nak tido, bangun tido nampak lebih cergas dan kurang rasa mengantuk.. Alhamdulillah..


Lepas ni nak suruh kakak aku cuba Omega Guard pulak.. sebab ada anak buah aku yang ada penyakit asthma, ada yang rabun (tadika dah pakai cermin mata) dan ada yang susah nak buang air besar.. lagipun Omega Guard ni bagus untuk perkembangan otak terutamanya kanak2.. tu yang aku nak sangat suruh kakak2 aku cuba bagi anak2 buah makan Omega Guard daripada Shaklee ni..


" Satu hidangan OmegaGuardTM menyediakan 1000mg asid lemak omega 3  termasuk DHA dan EPA.. Asid Dokosaheksanoik (DHA) dan  Asid Eikosapentanoik (EPA) merupakan asid lemak 3 yang ditemui dalam ikan laut dalam. DHA dan EPA dipercayai mampu mengurangkan keradangan, menggalakkan fungsi otak, sistem saraf dan fungsi mata yang perlu diperolehi melalui pemakanan.." Sumber Shaklee Malaysia

Kalau anak2 buah aku lagi suka Vitamin C tu daripada Omega Guard, aku suruh jer la akak2 aku yang makan Omega Guard tu.. hehehe.. sebabnya Omega Guard tu boleh bantu untuk hilangkan masalah kahak semasa batuk, bantu untuk meredakan panas badan semasa demam dan boleh jugak untuk tujuan penurunan berat badan!

Nak tau 1 rahsia? sekarang tuan blog pun tengah cuba untuk turunkan berat badan dengan produk Shaklee.. hihihi.. nanti kalau ada perubahan yang positif, akan dikongsikan bersama yer.. 
 
 
* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.
 
Untuk maklumat lanjut, boleh PM Zana di page Cinta.Sihat.Adieyza [ http://www.facebook.com/Cinta.Sihat.Adieyza ] atau direct emel, [ adieyza_1110@yahoo.com ].. pasti ada sesuatu yang istimewa untuk rakan blog adieyza.blogspot.com!!

 

Photobucket
www.tips-fb.com

Thanks for reading. All Rights Reserved by Adieyza.

6 comments:

  1. Replies
    1. PU, zana try cari emel or FB PU tp x jumpa.. hehehe.. if berminat nak tanya ttg produk Shaklee ni, boleh emel zana yer.. adieyza_1110@yahoo.com

      Delete
  2. boleh info harga vita c dan omega guard tu?

    ReplyDelete
    Replies
    1. dear, zana dah PM dekat FB yer.. TQ sebab sudi tanya ttg produk Shaklee ni...

      Delete
  3. akak pengguna produk shaklee ye?? nanti apa2 boleh lah tanya akak...

    ReplyDelete
  4. Uihh btambh sehat la anak buah kak zana..hehheh

    ReplyDelete

Thanks pada yang sudi meninggalkan komen.. really appreciate it..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Photobucket
© Templates Designed by | ✿ Nurulchumel's Properties ヅ