Tuesday, June 11, 2013

Vitamin Shaklee Yang Membantu Penurunan Berat Badan

Bila nak raya mulalah fikir pasal risau baju raya tak muat.. bila nak dekat2 raya, mulalah planning nak turunkan berat badan.. tapi time raya boleh pulak makan macam2 kan.. diet ntah hilang ke mana.. lepas raya, menyesal tak sudah! hahaha..

Aku tengah amalkan vitamin Shaklee untuk turunkan berat badan.. part paling best, senang betul proses "detox/membuang" lepas aku amalkan vitamin Shaklee ni.. ni yang detox sampai rasa lega & terasa badan jadi ringan.. mula2 rasa ringan2 dulu la kan.. lepas2 ni mana tau betul2 boleh ringankan berat ni.. hehehe..

Turun berat tu, dah turun cikit la.. cuma, masih belum di tahap yang aku nak.. banyakkkkk lagi yang aku nak turunkan.. tapi, inci memang senang kecik.. kain baju kurung aku banyak dah longgar.. nak lagi best, berat setakat ni tak naik lagi.. tapi, aku ni kan pemalas bersenam.. tu yg slow cikit.. hehehe..

Tapi bila berat tak naik, tu yang buat aku rasa macam, "eh, boleh makan lebih cikit la hari ni, sebab berat pun tak naik2 lagi kan".. not good.. not good.. not good.. jangan tiru perangai aku tu eh.. patutnya bila berat dah tak naik, time tu lah pulun untuk turunkan lebih banyak berat kan?


Lecithin tu bukan hanya untuk pecah lemak, tapi elok untuk kecantikan dan kesihatan kulit.. Alfalfa tu pulak bukan hanya untuk detox lemak tapi bagus jugak untuk dalaman terutamanya wanita, memang terbaik!

InsyaAllah aku akan konsisten makan 2 vitamin ni.. nanti kalau ada perubahan yang ketara, aku update balik yer.. teringin jugak nak dapat berat sebelum kahwin ni.. huhuhu..



~ Zana ~
Independent Distributor Shaklee (No. ID: 910244)


Untuk maklumat lanjut, boleh PM Zana di page Cinta.Sihat.Adieyza
http://www.facebook.com/Cinta.Sihat.Adieyza ] atau
direct emel, [ adieyza_1110@yahoo.com ]..
fast reply, call/sms/whatsapp [ 013-6065246 ]
pasti ada sesuatu yang istimewa untuk rakan blog adieyza.blogspot.com!!


Photobucket
www.tips-fb.com

Thanks for reading. All Rights Reserved by Adieyza.

9 comments:

  1. saya memang teringin nak makan vitamin ni tapi ongkosnya takde nanti dah ada duit baru leh cakap-cakap huhu...

    ReplyDelete
  2. Salam Zana.Apa kabar?K.atie pon guna brand shaklee gak..:)

    ReplyDelete
  3. alhamdulillah.. buat masa sekarang, sy masih kurus lagi.. hehe...

    salam kenal puan belog.. :)

    ReplyDelete
  4. tercabar palk bila zana cakap baju raya..huhuhu..nak kurus!!

    ReplyDelete
  5. perli aku ehhhh! hikhikhik.. nnt pm aku brp harga :P

    ReplyDelete
  6. wah!gud luck kak....
    klu ok..update laaaa....
    nak try gak...:)

    ReplyDelete

Thanks pada yang sudi meninggalkan komen.. really appreciate it..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Photobucket
© Templates Designed by | ✿ Nurulchumel's Properties ヅ