Sunday, January 5, 2014

Stok Vitamin Shaklee Untuk Warga Putrajaya, Cyberjaya, Bangi & Kajang

Aktiviti setiap malam sebelum masuk tidur adalah check stok business Shaklee.. sebab selalunya time kat office ada yang PM tanya ada stok vitamin Shaklee ke tak.. tu yang kena tau siap2.. stok vitamin Shaklee ni memang kena sentiasa ada sebab majoriti pelanggan sekitar Putrajaya ni memang prefer Cash On Delivery (COD)

Stok Vitamin Shaklee
Bila vitamin pun disimpan dekat rak warna pink (warna kesukaan aku), memang makin bersemangat aku nak kasi clear stok2 tu.. sebab bila clear, boleh order vitamin baru.. dan tu menunjukkan yang memang ramai yang nak rasa khasiat vitamin Shaklee tu..

Stok ni sebenarnya adalah satu cabaran untuk diri sendiri.. bila ada stok, aku sedaya upaya nak cari customer supaya stok tu x terperap lama.. so, sangat2 membantu aku utk lebih fokus.. kalau tak ada stok pun boleh jer run business Shaklee ni, tapi lagi bagus kalau customer nak jer kita terus hantar kat dia.. 

So kalau ada yang nak "clear"kan rak vitamin Shaklee aku, boleh hubungi zana melalui cara berikut:

FB : https://www.facebook.com/zana.adieyza
Page : https://www.facebook.com/Cinta.Sihat.Adieyza
Call/SMS/Whatsapp : 013-6065246
Emel : adieyza_1110@yahoo.com

- Salam sayang untuk semua -

Zana Adieyza 
"A Miracle is Another Word for Effort"
Photobucket
www.tips-fb.com

Thanks for reading. All Rights Reserved by Adieyza.

No comments:

Post a Comment

Thanks pada yang sudi meninggalkan komen.. really appreciate it..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Photobucket
© Templates Designed by | ✿ Nurulchumel's Properties ヅ