Sunday, May 31, 2015

Atasi Stress Dengan Happy Pills?

Kalaulah ada pil gembira untuk atasi stress, ramai tak yang nak cuba? Ramai memang ramai, tapi jangan lupa ambik tahu kandungan pil tu.. jangan sebab nak hilangkan stress, jadi penyakit lain pulak.. sebab tu kalau stress, sedaya upaya kita kena cari jalan penyelesaian supaya maslah tu berkurangan..


Sejak aku amalkan Vitamin B Complex Shaklee, Alhamdulillah memang kurang stress.. kalau rasa hari tu akan banyak aktiviti atau akan rasa penat memang cepat2 makan sebiji Vitamin B Complex selepas sarapan pagi..


Tengok testimoni sepupu aku yang amalkan Vitamin B Complex Shaklee kat bawah ni, dia pun kata vitamin tu dapat stabilkan emosi..

Kalau ada sesiapa berminat nak dapatkan produk Shaklee pulak boleh la hubungi Zana seperti maklumat di bawah ni yer..

Page : https://www.facebook.com/Cinta.Sihat.Adieyza
Call/SMS/Whatsapp : 013-6065246
Emel : adieyza_1110@yahoo.com


Selain daripada tu, apa kata kita cuba belajar muhasabah diri setiap hari.. bila kita sentiasa audit diri setiap hari, insyaAllah kita akan nampak banyak perkara baik yang berlaku dalam hidup kita.. bila kita sedar masih banyak perkara baik berlaku, selalunya risiko untuk kita rasa mudah tertekan akan berkurangan.. 

Jom tengok video tentang muhasabah diri ni.. sama2 kita kurangkan risiko mudah stress dan tertekand alam hidup kita.. :)



Cara Muhasabah Diri Agar Kekal Positif from iReach HD on Vimeo. www.tips-fb.com

Thanks for reading. All Rights Reserved by Adieyza.

No comments:

Post a Comment

Thanks pada yang sudi meninggalkan komen.. really appreciate it..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Photobucket
© Templates Designed by | ✿ Nurulchumel's Properties ヅ