Wednesday, June 10, 2015

Buat Masker Sendiri Di Rumah

Kalau ada yang mencari vitamin untuk kesihatan dan kecantikan kulit, bulan ni adalah masa yang sesuai untuk beli tau.. sebab bulan depan dah nak raya.. jadi dapatlah juga cuba sihatkan kulit untuk lebih berseri di hari raya nanti.. sekarang ni kalau rajin, boleh jer buat masker sendiri di rumah.. gunakan madu, gunakan timun, gunakan lemon, gunakan buah kiwi dan macam2 lagi.. tinggal rajin atau tak jer kan..

Produk kecantikan yang paling popular dah tentu2lah Vitamin C kan.. dan kalau yang rajin study tentang khasiat vitamin, mesti tau yang Vitamin E jugak bagus untuk kesihatan serta kecantikan kulit.. Shaklee ada juga vitamin yang boleh jadi masker tau.. betul, ramai yang tau benda ni.. so kali ni kita share tentang masker Vitamin C dan masker Vitamin E daripada Shaklee yer..
Vitamin C Shaklee pernah jadi fenomena.. lama stok tak ada sebab permintaan terlalu tinggi.. sekarang bila stok dah ada semula, Vitamin C ni la yang paling laris sekali.. setiap bulan ada jer yang order.. kebanyakan pelanggan suka sebab Vitamin C dah jadi 2 dalam 1.. bagus untuk kesihatan tubuh badan dan bagus untuk kecantikan kulit..


Ramai yang puas hati lepas amalkan Vitamin C secara konsisten.. kulit lebih lembut, moist dan cerah sekata.. kalau ada jerawat pun cepat surut.. kulit kering jadi lebih moist.. masalah kulit berminyak pun dapat dikurangkan.. dan paling best, bila Vitamin C ni pun boleh jadi masker.. seronok dan jimat sebab bukan sekadar pil tapi boleh jadi masker sekali.. so kita boleh buat masker sendiri hanya dari rumah dengan menggunakan vitamin yang kita ada.. best!

Kebanyakan pelanggan suka amalkan Vitamin E untuk bantu kurangkan kesan luka atau parut jerawat.. sebabnya boleh piciti jer Vitamin E tu dan jadikan masker sama macam Vitamin C tadi.. lepas setengah jam, cuci muka tu.. ada jugak yang suka pakai masker ni sebelum tidur dan pakai sehingga pagi.. boleh jugak.. ikut keselesaan.. hasilnya, terasa kulit lebih lembut dan bila rajin amalkan, insyaAllah parut dan kesan jeragat akan beransur pudar.. 

Shaklee ada buat promosi sekarang ni untuk Vitamin C dan Vitamin E.. harga jauh lebih murah daripada biasa.. beli 6 percuma 1.. tapi kalau nak beli 1 jer pun boleh.. tak ada masalah.. 

Vitamin C dan Vit E memang sangatlah sesuai untuk mereka yang nak jaga kesihatan dan kecantikan kulit.. ramai yang beli sebaba da masalah jerawat, kulit berminyak, kulit kering, jeragat dan warna kulit tak sekata.. 

Khasiat Vitamin C dan Vitamin E ni memang banyak, tapi majoriti lebih suka kaitkan 2 vitamin ni dengan vitamin kulit.. so, apa tunggu lagi.. jom dapat kan Vitamin C dan Vitamin E daripada Shaklee hari ni jugak.. boleh telan dan boleh buat masker sekali :)

*********************************************************

Berminat untuk membeli produk Shaklee atau menjadi ahli Shaklee? boleh hubungi zana untuk maklumat lanjut.. 

Page : https://www.facebook.com/Cinta.Sihat.Adieyza
Call/SMS/Whatsapp : 013-6065246
Emel : adieyza_1110@yahoo.com


Salam sayang untuk semua :)

~ Zana Adieyza ~
Photobucket
www.tips-fb.com

Thanks for reading. All Rights Reserved by Adieyza.

1 comment:

Thanks pada yang sudi meninggalkan komen.. really appreciate it..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Photobucket
© Templates Designed by | ✿ Nurulchumel's Properties ヅ