Tuesday, January 12, 2010

HaPPy BirthDaY My FMIL

Selamat Hari Lahir khas untuk bakal mak mertuaku, Puan Noriah..

Aku doakan agr bakal mak mertuaku dipanjangkan umur, dimurahkan rezeki & dilindungi Allah selalu.. aku pun berharap yg aku boleh jd menantu yg baik utk dia sbb insyaAllah bulan 7 nnti aku akn bergelar isteri yg sah pd anak dia..

Pagi td lewat ckit call bakal mak mertua aku.. sbb bz ckit.. bila x bz td, cepat2 call.. lama gak borak2.. lps rindu kat dia.. maklumlah dh sebulan x jumpa..

Bakal mak mertua aku ni caring sgt.. bila call dia, pesanan dia mmg akn berjela2.. ni dia dgr aku nak ddk LoVeLyHoMe sorang2, lg lah berjela pesanan dia tau.. dia kata risau bila dgr aku nak ddk sorang2.. aku just mntk dia doakan semuanya baik2 jer..

Selamat Hari Lahir Mak.. zana syg Mak.. mmmuuaaahhh..

8 comments:

Thanks pada yang sudi meninggalkan komen.. really appreciate it..