Wednesday, May 5, 2010

HunTinG BaRanG HaNTaRaN

Miss this blog.. miss all LoVeLy ReaDeRs..

Lama xupdate sbb lately ni mmg bz.. nak jengah blog pun xde masa apatah lg nak buat entry baru..

Last week sempat gie hunting brg hntrn dgn cik adiey.. cadangnya nak beli mcm2 but yg dptnya hanya 3.. sbb aku & cik adiey ada sikit alasan nak gie date byk kali.. hihihihi..

So last week just sempat cari kasut cik adiey & jam tangan utk aku n cik adiey.. tu jer yg kitaorg beli.. kalau tgk list mmg banyak lg xbeli..




Tapi memandangkan fmly bg tempoh smpai hujung bln ni, so sempatlah la nak date byk kali lg.. aku harap semuanya ikut perancangan..

InsyaAllah paling lewat aku & cik adiey akn beli semua hntrn be4 akhir bulan ni.. sbb bulan 6 dh nak deco2..

So this week insyaAllah akn hunting brg hntrn lg.. nmpknya stp mggu date jer.. bila nak pantang utk tak berjumpa ni????

6 comments:

  1. aku paling suka tgk jam kat kedai jam... walaupun tak mampo beli... sebab yg aku suke je, mesti mahal.. hehehehe

    ReplyDelete
  2. part sopim hntrn laa besh..tunjuk2.mau..amek..byr..

    ReplyDelete
  3. faiz, mampu je kalau nak.. kumpul sebulan seratus, cukup 10 bulan dh dpt beli..

    tp mmg best tgk2 jam ni kan.. rasa nak beli semua!! hehehe

    ReplyDelete
  4. N, betul tu dear.. sampai tangan xtau nak tunjuk yg mana 1.. sbb dh rambang mata nak memilih..

    ReplyDelete
  5. wow. best kan shopping? ha'ah la. tarikh w-day kita cam sama/ dekat2. nanti sebulan lagi, kita pon kene berpantang gak nampaknya. ;p

    ReplyDelete
  6. nie sume alasan utk berdating...nnt pas kawen leh dating tiap2 ari tau...hikhikhik

    ReplyDelete

Thanks pada yang sudi meninggalkan komen.. really appreciate it..