Monday, November 5, 2012

Cuti Sekolah HujungTahun

Tinggal beberapa hari jer lagi sebelum cuti sekolah bermula.. orang yang dah ada anak mesti sibuk merancang nak bawak anak2 bercuti ke mana kan.. masing2 dah siap apply cuti awal2 lagi.. yang kerja kerajaan pun boleh gembira lebih cikit sebab bulan depan dapat bonus kan..

Yang belum ada anak pun nak cuti jugak ke?? bergantung pada keadaan la kan.. ramai jer yang nak cuti hujung2 tahun ni.. ada yang nak habiskan cuti.. ada yang nak rehat2kan minda hujung tahun ni.. 

Aku x decide lagi nak cuti ke x.. setakat ni memang x ada plan nak ambik cuti pun.. sebab tahun depan maybe aku akan banyak cuti untuk urusan peribadi.. so nak simpan jer cuti untuk tahun depan..

Bila keluar citer bab cuti ni, ramai la yang akan buat kenyataan "x ada anak tak payah sibuk2 la nak cuti time cuti sekolah ni".. ala, x kan orang ada anak jer nak cuti kan?? kami yang belum ada anak ni pun nak cuti gak.. nak berhoneymoon gak.. mana tau balik honeymoon nanti ada berita gembira ke kan.. hihihi..


So pada yang dah merancang nak bercuti, selamat bercuti yer.. kalau ada yang pergi bercuti tu, if ada fridge magnet cantik2 boleh hadiahkan kat aku.. hahahha.. gurau jer.. 

Nota cinta: ada sesape yang akan bercuti minggu depan? minggu depan kalau ambik cuti 3 hari terus dapat 9 hari cuti.. syokkkkk!!! 

P/S : boleh tolong like gambar anak buah zana x? like melalui link FB kat bawah ni yer.. TQ so much!!

Photobucket

11 comments:

  1. hihi~nieyl insya'Allah..akan dating ngan en.husband..hihi~selama 3 ari..lepas tuh pertengahan bulan Dis...nieyl mungkin ke melaka tok holiday ngan family nieyl..:)

    ReplyDelete
  2. zana..ase nak balik kampung chinta lagi je..hiks2

    ReplyDelete
  3. akak tak terkecuali zana..ambil ct 9 hari tuh..
    moga apa yg dirancang terlaksana...

    ReplyDelete
  4. anak saya belum bersekolah..
    dan kalau bercuti, mmg saya suka bercuti bukan pada musim cuti sekolah/weekend...Sebab bila tiba musim cuti,semuanya mahal..hotel mahal, makanan mahal, tempat bercuti pun sesak...

    ReplyDelete
  5. js pun nk cuti ni...plan nk bawa ank2 jenjalan tp xtau lg ke mana...hihi

    ReplyDelete
  6. oh ya minggu dpn kan ada public holiday... eh siapa buat kenyataan melampau di atas tu.kami yg tadak ank ni pun berhak cuti taw..hoohohoh

    ReplyDelete
  7. haah zana, ujung thun memang ms utk bercuti, tp ujung thun ni jgk musim tengkujuh, ujan-ujan pon kalo dh kate nk bercuti, redah je..:))

    ReplyDelete
  8. ida tak cuti minggu depan. cuti hari jumaat tu je.. baik kan ida jaga opis? hihihiii

    ReplyDelete

Thanks pada yang sudi meninggalkan komen.. really appreciate it..