Friday, May 29, 2015

Kata-Kata Motivasi Pagi Hari Jumaat

Kata-kata motivasi pagi ni sebenarnya penting untuk kita rasa lebih bersemangat sepanjang hari.. macam aku sendiri suka share kata-kata motivasi pagi dekat Facebook.. sebab aku rasa kata-kata motivasi pagi tu akan buatkan aku lebih berfikiran positif sepanjang hari.. 


Bila kita berkongsi kata-kata motivasi pagi ni bukanlah bermakna kita ni terlalu hebat untuk memotivasikan orang lain.. anggap bila kita berkongsi tu untuk peringatan diri kita sendiri.. kalau ada kawan2 yang baca tu suka dengan apa yang kita kongsi dan terus rasa bersemangat lepas baca tu kan lebih baik.. secara tak langsung mungkin kita boleh bantu orang lain lebih bersemangat dan ceria sepanjang hari..



Bila awal pagi kita dah bersemangat dan baca sesuatu yang positif, insyaAllah kita akan lalui hari tersebut dengan lebih baik dan bahagia.. so kali ni ada beberapa ayat atau kata-kata motivasi pagi yang pernah aku kongsikan dekat Facebook dan InsyaAllah lepas ni akan cuba buat entry setiap minggu untuk himpunan kata-kata motivasi pagi yang aku dah kongsikan dekat Facebook dan letak kat blog ni..









Kalau dulu hari Jumaat jer kita akan nampak ramai yang berkongsi kata-kata hikmah yang positif.. tapi sekarang, dah ramai pakar motivasi, ustazah/ustaz, penceramah agama atau orang biasa yang berkongsi kata-kata motivasi pagi terutamanya pada hari Jumaat...





Selamat pagi dan salam Jumaat untuk semua..

Salam sayang untuk semua :)

~ Zana Adieyza ~
Photobucket

2 comments:

Thanks pada yang sudi meninggalkan komen.. really appreciate it..