Thursday, December 31, 2009

Good Bye 2009 & Welcome 2010

31/12/2009.. hr ni merupakan hr terakhir di thn 2009.. thn yg membawa seribu kenangan yg x mungkin aku lupakan..

Terlalu byk kenangan indah & pahit yg berlaku.. antara kenangan 2009 yg plg meninggalkan kesan kat aku adalah

Jan : Sem terakhir for my degree, celebrate birthday cik adiey


Mei
: Final exam for my degree


Jun : Result exam for my degree, Interview for manager KFC & work as manager KFC, Interview keje govt

July : Berjaya dlm interview keje govt

August : Start keje govt di Ministry of Finance, celebrate my birthday



October : Dapat first gaji, covo degree, celebrate our 8th anniversary



Nov : New handphone from cik adiey, first time buat blog

Banyak sebenarnya kenangan lain.. tp ni antara kenangan terindah yg mmg sukar utk aku lupakan..

Tahun 2010 adalah thn yg aku nantikan sejak dulu lg.. almaklumlah, bercinta sejak sek men & mmg dh set kat kepala ni akn kahwin pd thn 2010.. so, sejak dulu lg mmg sentiasa excited menanti thn 2010..

Aku berharap thn 2010 akn membawa kebahagian & kegembiraan dlm hidup aku & insan2 yg aku syg (termasuklh semua yg baca blog aku ni).. aku berdoa semoga Allah memberkati setiap apa yg aku lakukan..

Kepada semua yg sudi read blog ni, selamat thn baru 2010.. semoga kehidupan kita di thn 2010 lbh baik dr thn 2009.. amin..

2 comments:

  1. Happy New Year dan Good Luck..

    P/s :Word verification menyusahkan nak komen

    Great Teacher Onizuka

    ReplyDelete
  2. happy new year..

    zana dh setting balik utk comment.. tq...

    ReplyDelete

Thanks pada yang sudi meninggalkan komen.. really appreciate it..