Tuesday, March 2, 2010

E-Day aDieyZa - Cincin Disarung Ke Jari Manisku


Acara yg paling mendebarkan telah tiba..

Waktu tgh syok posing2 dlm bilik tu, tiba2 cousin aku kata mak aku suruh naik utk sarung cincin.. time ni punyalah gementar.. sampai berpeluh2!! nasib baik kwn baik aku yg jd pengapit ada, so dialah yg banyak tenangkan aku..

Waktu sarung cincin, rasa bahagia sesgt.. time salam & cium mak cik adiey, rasa nak nangis, terharu!! cincin merisik & cincin tunang dah disarung ke jari manisku..

Waktu ni, letih aku senyum.. banyak sgt kamera.. terasa mcm glamour jap.. bukan selalu dpt rasa glamour ni kan?? hehehe.. tp aku lebih fokus kt kamera official photog.. hihihihi..

Jom layan pic semasa cincin merisik & cincin tunang disarung ke jari manisku..











1 comment:

  1. I plak nerveous tgk gmbr u nie..I nanti macam mana lah..hihihi

    congrats!

    ReplyDelete

Thanks pada yang sudi meninggalkan komen.. really appreciate it..