Tuesday, March 9, 2010

NiYanG RaPiK


Salam to all my lovely readers.. sorry lama x taip entry baru.. sbb kebelakangan ni aku x bape sht.. so, mood pun terus down.. thanks pd sesape yg sudi jd follower blog ni & thanks sgt2 pada yang sudi singgah blog ni..

So, entry kali ni kita citer ttg movie yg dh lama aku tgk tp x sempat2 nak share kat sini.. sorry sesgt ye.. aku & cik adiey ada tgk wayang citer "Niyang Rapik" kat JJ Cheras Selatan.. citer ni boleh tahan gak lah.. x rugi la kitaorg tgk..

Jalan citer agak menarik, x membosankan.. pelakon semuanya berjaya melakonkan watak dgn berkesan.. 2, 3 kali gak la aku tutup muka sbb "ketakutan".. hehehe..

Aku x pasti la citer ni ada lg x kat wayang ke x.. sbb aku tgk movie ni 26/2 hr tu.. ni dh masuk mggu ke 2 bulan Mac.. (membuktikan yg aku pemalas nak update ye.. dh 2 mggu punya citer baru nak update.. ampunnnnnnnn).. if ada lg, boleh la sesape yg x tengok lg gie tgk citer ni.. if xde, tunggu CD or DVD je la nnti.. hehehe..

8 comments:

  1. Tak tengok lagi.Mungkin kena pnjam VCD sape yg dah beli.hehe

    ReplyDelete
  2. mrs.ecam : xyah takut.. tutup je mata tu.. hehehehe

    ReplyDelete
  3. N, awal tu boleh dpt award "Hantu paling Hot"..

    ReplyDelete
  4. ayda, pinjam cd ori ke cd cetak rompak.. lalalalala

    ReplyDelete
  5. zana : no need kurus2..nati cik abe tak bes nak peluk.. hehehe..menten je..

    ReplyDelete
  6. kak ann, ye ker? tp dh makin chubby ni... hehehehe

    ReplyDelete

Thanks pada yang sudi meninggalkan komen.. really appreciate it..