Monday, January 10, 2011

KaSuT PemBaWa TuaH aNa RaFaLi


Rasanya ramai yg dah tau tentang juara AJL ke 25.. Bagi aku, keputusan tu di luar jangkaan aku.. tapi dah mungkin rezeki Ana Rafali utk jadi juara AJL kali ni..

Kalau nak ikutkan ramalan aku


Tempat pertama : YuNa (CinTa SemPuRNa)
Tempat kedua : Faizal Tahir (SeLaMaT MaLaM)
Tempat ketiga : MUH & BlacK (DraMa King)
Vokal TerBaik : BlacK (SoFea JeaN)
Persembahan TerBaiK : FaiZaL TaHiR (HaNYuT)

Rupanya, ramalan aku ke laut perginya... nampak sangat aku ni x pandai bab2 vokal ni.. hihihi.. Tapi adalah cikit2 yg kena..

Masa pengacara umumkan keputusan aku dgn kuatnya menjerit 'YES, Yuna menang!!!'.. sekali rupanya silap daaaaaa..

Tempat pertama : aNa RaFaLi (ToLonG IngatKaN aKu)
Tempat kedua : MUH & Black (DraMa King)
Tempat ketiga : HaFiz (NoKTaH CinTa)
Vokal terbaik : HaFiz (NoKTaH CinTa)
Persembahan terbaik : FaiZaL TaHiR (HaNYuT)

Persembahan terbaik memang layak Faizal Tahir menang.. dah basah lencun x menang gak xtau la.. aku memang minat Faizal Tahir since dari dulu lagi..

Vokal??? xnak komen lebih2 sebab ilmu vokal aku ke laut.. hihihi.. Tempat ketiga tu memang x jangka la kan.. masa Hafiz nyanyi aku tengok cikit2 jer.. sebab memang x rasa dia boleh menang.. cuma bila dia buat gimik jer baru aku tengok..

MUH & Black tu pun aku rasa memang layak gak menang.. walaupun aku bukannya minat sgt MUH tapi bila Black yg nyanyi, aku suka la lagu Drama King tu.. boleh?? hihihi..

Juara, aNa RaFaLi dengan lagu Tolong Ingatkan Aku tu memang tersangat di luar jangkaan aku.. rasanya di luar jangkaan semua orang kot.. ntah2 aNa RaFaLi pun x jangka dia menang kot kan.. (sesuka hati jer ko bg pendapat kan cik puan zana oiiiiii..hihihihi)
Tapi dari sebelum AJL sampai lepas umumkan pemenang, aNa RaFaLi x henti2 sebut tentang kasut sponsor dia tu kan.. agaknya kasut tu pembawak tuah kot..

Tapi sapelah aku nak komen2 lebih2 kan.. bukannya aku juri pun.. tapi bila penyanyi kesayangan x menang, kecewa ok!!!


Ke aku sorang jer yg kecewa + emo ni????

6 comments:

  1. zana,

    mmg diluar jangkaan. papepun ,sume best2 belaka.

    tp, akak xminat FT, lagu2 dia je akak minat =)

    ReplyDelete
  2. zana minat FT pun sebab lagu & suara jer..

    tersangat jauh dr jangkaan..

    ReplyDelete
  3. lagu best..tp mcm xde perasaan pon ble tau die menang...lua jgkaan..

    ReplyDelete
  4. faiz, yup.. mmg rezeki dia.. sapu bersih sbb dia lah yg tulis lirik, dia lah jugak yg buat lagu..

    ReplyDelete
  5. N, lagu tu mmg ok.. layan gak la.. just bila dia menang mcm terkejut sbb xsangka langsung..

    ReplyDelete

Thanks pada yang sudi meninggalkan komen.. really appreciate it..