Sunday, March 6, 2011

Second HoneyMoon


Sewaktu entry ni dikeluarkan untuk tatapan semua Lovely Readers & Followers, aku & encik suami tengah menikmati saat2 bersama di Genting Highlands.. ingat lagi kan entry "holiday" aku Jumaat hari tu..

Kiranya ni second honeymoon la kot.. dah 7 bulan kahwin so rasanya perlu untuk honeymoon kali kedua.. hihihi

Sebenarnya rancangan bercuti ni last minute jugak.. maklumlah, encik suami memang sibuk sikit kebelakangan ni.. tapi sebab dah lama sangat x bercuti, so encik suami decided untuk ke Genting Highlands..

Walaupun dekat, tapi aku teruja nak bercuti kali ni.. agaknya feel nak bercuti dengan encik suami tu memang lain la kan.. even dapat bercuti 2 hari jer, tapi aku tetap rasa happy..

Balik bercuti nanti aku sambung cerita lagi ok.. take care guys!!

8 comments:

  1. selamat bercuti uolls. semoga dpt hasilnye nanti...amiiinnn ;)

    ReplyDelete
  2. bestnyaaaa... sejuk2 plak tu hihi

    ReplyDelete
  3. hi hi zana.. baru berpeluang jalan2 sini ;-)

    tq cos sudi datang blog kite. hehehe.

    ReplyDelete
  4. marinahunny, tq so much dear.. aminnnn..

    ReplyDelete
  5. jivebumz, mmg best kak... sejukkkkk.. hihihi

    ReplyDelete
  6. mun-e, tq jugak sbb sudi singgah balik blog zana..

    ReplyDelete

Thanks pada yang sudi meninggalkan komen.. really appreciate it..