Friday, March 4, 2011

Tips Meningkatkan Daya Tarikan Untuk Pasangan


MANISKAN BIBIR
Lirikan manja dan olesan indah pada wajah sahaja tidak memadai untuk menggoda suami sekiranya anda lokek dengan senyuman. namun, senyuman yg dipamerkan haruslah ikhlas. tutur kata mestilah manis dan positif selain murah dengan ucapan pujian. elakkan daripada gemar mengkritik dan berkata kasar kerana ia mampu membuatkan suami semakin menjauh.


ELOKKAN DIRI

Keutamaan sebenarnya terletak pada cara anda menyerlahkan diri di hadapan pasangan. berhiaslah mengikut cita rasa pasangan. kata orang dari mata turun ke hati. jadi, kalau anda mahu dia memandang anda dengan senyuman manis di bibir, elakkan daripada penampilan yg selekeh & berserabut.

LUASKAN MINDA

Minat anda dan suami mungkin tidak sama. namun itu, ianya bukanlah penghalang. kalaupun anda tidak mahu berkongsi minat dengannya, setidak-tidaknya cubalah bersikap ambil tahu. ini boleh dijadikan modal untuk berbual dan bercerita dengannya. percayalah yg sikap anda ini pasti menyerlahkan semula daya tarikan yg semakin pudar.


UTUHKAN KEYAKINAN

Hilang keyakinan dan perasaan rendah diri bukan sekadar melunturkan semangat anda. is turut mempamerkan kelemahan diri. lebih buruk lagi, daya tarikan anda juga beransur pudar dan lenyap di mata seorang lelaki bernama suami. anda akan dipandang lemah dan tidak istimewa. jadi, bangkitlah dan bina semula keyakinan diri agar dia kembali tertarik serta kagum dengan anda.

GILAP KEBOLEHAN

Sebelum bergelar isteri, tentu banyak kelebihan anda yg menawan hatinya. lantaran itu, usah biarkan kebolehan anda terkubur. sebaliknya gilap kembali kebolehan anda. jika anda bijak memasak, ciptalah resepi enak yg sesuai dengan cita rasanya. usah menjadikan malas dan rendah diri sebagai penghalang kejayaan anda memikat suami.



10 comments:

  1. haihhh ni utk pasangan yg dah kawin...klu lom kawin cm ika ni cmne lak tu ekekeke ;p

    ReplyDelete
  2. Alhamdulillah hasben x penah komplen..

    ReplyDelete
  3. salah satu sbb saya suka blogging, ini la.
    boleh dpt info2 bagus dan berguna dari geng blogger..
    esok kalau suami balik mst praktikkan sume ni

    ReplyDelete
  4. ika, xpe.. tips ni ika guna lps kahwin k.. hope ika jumpa jodoh yg sesuai k..

    ReplyDelete
  5. zaza, Alhamdulillah.. sama2 kita jaga hubungan k..

    ReplyDelete
  6. nuruljannah, sharing is caring dear.. slmt mencuba..

    ReplyDelete
  7. shah-kayrul, sharing is caring kan..

    ReplyDelete
  8. bardboo, jom sama2 kita amalkan yer dear..

    ReplyDelete

Thanks pada yang sudi meninggalkan komen.. really appreciate it..