Friday, July 1, 2011

MeNanTi 300 FoLLoWeRs



Dulu pernah buat entry Menanti 100 Followers & 200 Followers.. so rasanya x salah kalau nak buat entry menanti 300 followers kan.. kiranya macam entry kesinambungan la jugak kan..

Kalau ada yg kata aku nak kecoh2 pasal followers ni, aku nak minta maaf sangat2 yer.. bukan niat aku nak kecoh2 pasal bilangan followers ni, cuma aku rasa perlu untuk aku hargai semua followers blog aku ni.. bukan ke semua blogger mengharapkan ada followers yg sudi baca blog diaorang? rasanya semua blogger akan gembira bila hasil penulisan diaorang dibaca kan.. lagi bertambah gembira bila dapat share macam2 perkara menarik dengan followers.. bertambah2 best bila kita dapat tau macam2 info yg best dari blog yg kita follow.. kalau dapat komen dari followers, lagilah gembira.. setuju x?

Blog aku yg x popular ni, bila followers bertambah memang rasa gembira sangat2.. walaupun aku tau bukan semua yg follow blog aku ni baca blog aku hari2.. mungkin ada followers aku baca blog aku ni setahun sekali, mungkin sebulan sekali, mungkin seminggu sekali, atau mungkin ada yg baca hari2 (kalau ada, memang aku terlalu hargai sangat2).. x mustahil ada yg follow & baca blog aku ni sekali jer.. siapa sangka ada yg follow blog ni hanya sekadar untuk jadikan gosip & bahan umpatan sebab terlalu cemburu dengan aku..

Tapi yg penting, aku tau setiap yg sudi follow blog ni ada sebab tertentu.. mungkin dulu ramai B2B & anak dara yg baca & follow blog aku.. masa tu kan aku ada cerita tentang persiapan kahwin aku.. lepas aku kahwin, lebih ramai isteri2 yg follow blog aku ni.. mungkin lepas kahwin aku banyak cerita tentang kehidupan suami isteri.. makin banyak jugak blogger Putrajaya yg sudi follow blog ni sebab aku ada selitkan info tentang event2 sekitar Putrajaya..

So, sempena menanti follower yg ke 300 ni aku nak ambik kesempatan untuk ucapkan terima kasih yg teramat2 sangat untuk semua followers atau silent readers yg sudi follow & baca blog aku ni.. blog ni hanyalah sekadar tempat untuk aku abadikan segala memori dalam kehidupan aku.. hanya untuk berkongsi info dengan blogger lain.. hanya untuk menambah kenalan di blog.. itu sahaja.. bukan niat aku untuk mendabik dada dengan kehidupan aku.. bukan niat untuk menunjuk2.. jauh sekali untuk mencari musuh..

Mungkin hanya blogger yg faham niat seseorang tu untuk berblogging.. mungkin bagi yg x ada blog anggap blogger menulis untuk menunjuk2.. kalau x, masakan ramai yg ambik keputusan untuk privatekan blog diaorang.. semuanya kerana x tahan dengan kata2 umpatan dari orang yg mengenali blogger tu & bercerita tentang apa yg tertulis di dalam blog.. sekali lagi, hanya bloggers yg faham maksud sebenar berblogging tu.. setuju?

InsyaAllah kalau ada rezeki & kesempatan, sekali lagi aku akan menghadiahkan sesuatu yg istimewa untuk follower yg ke 300.. hadiah x semestinya mahal, yg penting keikhlasan untuk memberi.. jom sama2 kita nantikan followers bertuah tu yer..

P/S: keep blogging guys!!

11 comments:

  1. tak silap..dulu mal jd follower yang ke dua ratus kan??
    HAHAHAHHAA
    *okeyy nipu jee lebih heeh

    good luck ye =)

    ReplyDelete
  2. ala, dh terang2 takkan dapat..huhu..=p

    ReplyDelete
  3. Wow..bestnye dpt ramai Follower.. (^_^)

    ReplyDelete
  4. sape ckp blog kak x popular? popular pee...

    ReplyDelete
  5. x pe sis, asalkan kita ikhlas kan
    hehhehe
    x dpat jd follower ke 300
    hahhahha

    ReplyDelete
  6. siapalah yg bertuah tu agaknya....aku lak yg berdebar ...hehe....

    ReplyDelete
  7. happy blogging sis...siapa la yg bertuah tu kan..hehe

    ReplyDelete
  8. hi there, i have just followed your blog..i hope you can follow me back..u have a nice blog here..
    i will be waiting for you on my blog...see u there..cheers

    ReplyDelete
  9. hehehehehe gasak ar apo orang nak kato dik, yang ponting ekau teruskan lah menulis yo. Kalau tak kemano pulak akak nak buek2 sosat kang haaa

    hahahhaa :P

    ReplyDelete
  10. betul3..
    hanya orang yang betul2 ikhlas nak berblog aje yg phm ape tuh berblogging...kalo hado yg nak umpat2 tuh hado PU kesah..muahaha...

    ReplyDelete

Thanks pada yang sudi meninggalkan komen.. really appreciate it..