Thursday, January 16, 2014

Koleksi Hiasan Frame Gambar

Kat rumah aku tu memang masih guna konsep lama.. tak ada pun lagi photo canvas kat rumah aku tu.. aku just guna konsep letak gambar dalam frame.. beli frame yang murah dekat Hinode Shop.. frame kat situ cantik2! murah2, kebanyakannya RM5 jer.. hehehe.. so memang kebanyakan koleksi hiasan frame gambar kat rumah tu adalah daripada kedai Hinode Shop.. murah dan yang penting cantik!



Gambar tulisan nama aku & Encik Adiey atas pasir pantai tu adalah gambar masa seminggu lepas kahwin.. tulis nama kat pantai Port Dickson masa first time honeymoon.. aauuwwww! feeling2 romantik la kononnya kan tulis nama kat pasir.. tanpa mempedulikan apa orang sekeliling nak cakap.. kata pengantin baru kan.. eeewwwaaahhhh!

Ruang letak gambar pun kecik jer.. atas console table.. sebab meja tu kecik jer, so tak boleh la nak letak macam2 gambar.. ambik gambar yang suka jer.. hehehe.. ada jugak letak kat satu sudut tepi rumah.. tapi yang tu lupa pulak snap gambar.. nanti dah snap gambar aku letak kat dalam ni yer..


Aku suka tukar2 gambar kat dalam frame tu.. tak nak nampak bosan asik tengok gambar yang sama jer.. tapi, gambar kahwin tak boleh tukar.. mesti nak kena ada.. barulah mood pengantin baru sentiasa ada.. hehehe..  


Gambar frame2 kat atas ni adalah frame lama, masa awal2 kahwin.. masa ni konsep asal ada jer, tak kisah langsung frame tu jenis macam mana.. frame pun macam2 design.. sekarang ni jer ngada2 nak design sama supaya nampak lebih kemas.. ;)

p/s: babah Shaklee aku pernah buat entry tentang rumah aku (rumah adieyza).. jom baca!

- Salam sayang untuk semua -

❤ Zana Adieyza 
"A Miracle is Another Word for Effort"
Photobucket

7 comments:

  1. saya pun suka jugak frame2 ni tapi malas tang nak habuk tu hiksss :)

    ReplyDelete
  2. sal lekat kat dinding jer..nie pun dah lama tak cucui gambor banyak simpan jer..huhuh

    ReplyDelete
  3. Sweet sangat.. saya lak frame gantungkan kat dinding dah.. dulu je letak atas meja.. skrg ni dah banyak tangan.. so gantung lebih selamat.. hehehehe

    ReplyDelete
  4. akak pun ada memacam jenis frame.. letak atas consul table gak.. ala..zana tahu la kan..zana pernah g umah akak. hikhik :D

    ReplyDelete
  5. hinode shop tu kat mna? midvalley ek?

    ReplyDelete
  6. Cantik dan simple...umah akak xde hiasan gambar sbb semua frame dh jhanam ank keje kan..hahaha

    ReplyDelete

Thanks pada yang sudi meninggalkan komen.. really appreciate it..