Friday, January 3, 2014

Bila Anak Dara Semakin Meningkat Remaja


Bila ada anak buah yang lagi tinggi daripada mak cik, boleh membuatkan mak cik ni rasa sentiasa muda sebab nampak kecik & boleh jugak membuatkan mak cik ni rasa makin bertambah usia sebab anak buah sendiri dah besar panjang.. *ohhhhhh, macam x percaya yang saya ada anak buah yg nak ambik SPM tahun ni..


Rasanya macam baru jer aku ambik SPM.. hahaha.. 11 tahun lepas kot..  tetiba tahun ni kitaorang sekeluarga berperang dgn perasaan takut bila anak buah sulung & merangkap cucu sulung nak ambik SPM.. terasa pantasssssnya masa berlalu.. lepas habis SPM, masuk U, lepas tu kerja, lepas tu kahwin.. oh, nanti aku jadi nenek la eh??? giler jauh imiginasi aku.. hahaha..


Budak ni dah berangan nak masuk U yang dekat2 dengan area Selangor, KL & Putrajaya supaya nanti senang dia nak lepak umah aku.. alasan lain adalah senang nak pow duit mak cik dia ni.. hahaha.. budak tengah nak membesar ni, taste dia pun makin besar.. dah tau nak bergaya & nampak cantik sentiasa.. bersiap bukan main lama lagi anak dara sorang ni tau..


Masa cuti sekolah hari tu dekat 2 minggu dia ni stay kat rumah aku.. kalau dah stay kat rumah aku tu memang habis banyak masa tengok internet jer la budak sorang tu.. ada la jugak hari tu dating berdua dengan dia gie Mid Valley.. bawak jalan sebab nak belikan dia baju & barang sekolah.. cerewet minah ni.. nasib baik la dia jer anak buah yg paling manja dengan aku.. bagus jugak yg lain x manja dengan aku.. hahaha.. kalau 16 orang semua manja manja dia, pengsan aku! 


Budak sorang ni suka sangat beli barang kecik2 macam aksesori tu.. gelang, brooch, sepit rambut, keychain & macam2 lagi la benda yg kecik2 tu.. owh, dan semestinya semuanya dia nak warna pink.. pengaruh siapa la tu kan? hehehe..


- Salam sayang untuk semua -

Zana Adieyza 
"A Miracle is Another Word for Effort"


Photobucket

10 comments:

  1. heee..anak sedara sue smuanya lelaki.. x besh nak ajak jln2 shopping...

    ReplyDelete
    Replies
    1. owh, semua lelaki eh.. zana ramai gak anak bauh lelaki.. yg perempuan 3 orang jer.. hehehe

      Delete
  2. bestnye ada auntie sporting ...sama ngan ank js rupanya ...gud luck ye ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. owh.. sebaya yer.. zana xdelah sporting mana pun.. tp dgn yg anak buah perempuan mmg extra manja cikit.. sbb yg lelaki x berapa ngam since zana kuat membebel katanya.. hahah

      Delete

Thanks pada yang sudi meninggalkan komen.. really appreciate it..