Friday, May 31, 2013

Bersedia Untuk "Tarikh Penting"..

Lewat update entry hari ni.. semalam dah mula start bukak segala buku, website & artikel berkaitan untuk menghadapi satu "tarikh penting' yang amat-amat mendebarkan.. insyaAllah, aku akan lalui satu pengalaman baru untuk kerjaya aku di masa depan.. sekarang ni hati cepat betul rasa gemuruh dan gugup bila mengenangkan "tarikh penting" tu.. semoga semuanya berjalan lancar.. 

Sekrang ni, banyak hikmah2 yang aku nampak di atas apa yang berlaku dekat diri aku.. aku mula nampak hikmah di sebalik kekurangan aku yang masih belum ada anak.. aku mula nampak hikmah kenapa aku ditakdirkan bekerja untuk jawatan yg agak rendah sedikit daripada kelulusan sijil yg aku ada.. aku mula nampak hikmah kenapa aku berada pada kedudukan aku sekarang walaupun kedudukan aku sekarang ni bukanlah apa yang aku harapkan..

Ya Allah, syukur di atas segala rasa kebahagiaan dan kegembiraan yang aku miliki selama ini.. maafkan hamba-Mu ini yang selalu mengeluh di atas apa yang tidak kesampaian.. maafkan aku kerana terlupa bahawa perancangan-Mu adalah sebaik-baik perancangan.. 

Ya Allah, izinkanlah aku untuk mencapai impian yang amat-amat aku, suami & keluarga harapkan.. izinkanlah aku untuk berjaya dengan cemerlang untuk aku mencapai impian tersebut.. izinkanlah aku untuk menggembirakan hati orang2 yang aku sayang selagi mereka masih bernyawa di atas muka bumi milik-Mu Ya Allah..

Nota cinta: insyaAllah, lepas "tarikh penting" tu nanti aku akan update full story dekat blog ni yer.. 

Salam sayang untuk semua!!

With love,
~ aDieyZa ~
Photobucket

9 comments:

  1. singgah pagi...
    gud luck akak...
    miss u....

    ReplyDelete
  2. Assalamualaikum zana. good luck yanggg. insyallah, dah sampai rezeki awak! take care zana!

    ReplyDelete
  3. interview yerrr (*__*)...good luck ok

    ReplyDelete
  4. tahniah...semoga memberi kebahagiaan buat zana....

    ReplyDelete
  5. tarikh penting apakah?
    tak sabar nak tunggu ur full story..
    anyway... gud luck to u dear zana!

    ReplyDelete
  6. Gud luck...semoga Allah permudahkan semuanye..

    ReplyDelete

Thanks pada yang sudi meninggalkan komen.. really appreciate it..