Wednesday, January 22, 2014

Baju Kurung Sedondon Ibu & Anak

Seronok sangat bila dapat pakai baju kurung yang sedondon dengan dress anak dara kita.. yang bertambah best bila anak dara tu dah makin bijak bergaya depan kamera.. konsep baju kurung sedondon ibu & anak kali ni adalah warna pink.. tak dapat pakai baju sedondon dengan anak kandung, sedondon dengan anak buah pun dah cukup best!

Baju Kurung Sedondon Ibu & Anak

Alya, walaupun kamu hanya anak buah Acu tapi jauh di sudut hati Acu & Pak Cu, kami beruda dah anggap kamu macam anak kami sendiri.. sama jugak macam anak2 buah yang lain, semuanya ada tempat istimewa di hati kami berdua.. kamu semualah penyeri hidup kami.. ;)

Baju Kurung Sedondon Ibu & Anak
Anak dara ni dah makin manja dari hari ke hari.. kalau tak kuat hati ni, memang tak balik Putrajaya aku ni.. sebabnya time kita nak balik la dia lagi nak manja2 mengada dengan kita.. siap peluk2 dan cium2 manja.. geram sangat tau.. bila pakai baju kurung sedondon ni, makinlah dia buat manja dengan kita.. suka betul bila dia tengok kita pakai baju yang sama dengan dia..

Baju Kurung Sedondon Ibu & Anak

Siapa yang berminat nak tempah baju kurung & dress yang sedondon macam ni, boleh contact zana kat FB yer (Zana Adieyza).. yang pasti harga sangat2lah berpatutan sebab akak zana memang ambik tempahan menjahit baju kat kampung.. so harga memang jauh lebih murah daripada harga tempah kat bandar.. kalau nak whatsapp pun boleh, 013-6065246..

Nota cinta : kalau nak tempah dengan harga yang murah, sila bagitau korang follow blog adieyza ni yer.. pasti ada harga diskaun!

*Kalau ada yang nek mencari vitamin untuk kesihatan, kecergasan dan kecerdasan anak-anak, jangan lupa click kat bawah ni yer.. vitamin ni dapat membantu kanak-kanak untuk lebih ceria, sihat & membantu perkembangan pembelajaran diaorang.. kalau berminat boleh terus buat pembelian.. barang dihantar terus ke pintu rumah anda.. call/sms/whatsapp Zana (013-6065246) untuk pertanyaan lanjut.. ;)

SET KESIHATAN, KECERDASAN & KECERGASAN KANAK-KANAK 

Salam sayang untuk semua!

 ❤ Zana Adieyza 
"A Miracle is Another Word for Effort"

Photobucket

8 comments:

  1. hmmmm kalau anak gugurl ni.. memang senang nak sedondonkan dengan maknye.. :) comelllllll sangatttt :)

    ReplyDelete
  2. Assalamualaikum zana. wahh comelnya sedondon. tak sabar nak sedondon tahun ni. lawa dress dak kecik tu (",)

    ReplyDelete
  3. comei jer kan zana..
    tp bila ank dh bsr dh xnk sama2 hehe

    ReplyDelete
  4. seronok kan..kalau ade anak nant..leh sedondon...
    anak buah sue lelaki je.. xkuasa diorang nak sedondon dgn makcik diorg ni..hehehe

    ReplyDelete

Thanks pada yang sudi meninggalkan komen.. really appreciate it..