Friday, June 10, 2011

Pencuci CIF Terbaik!!

Petang ni nak update citer bawah label "housewife".. sebabnya nak jugak kongsi sesuatu yg best dengan isteri2 kat luar tu.. anak dara & bakal2 isteri pun sesuai gak ambik tau tentang hal ni.. kali ni nak cerita tentang produk best yang perlu dimiliki di setiap rumah iaitu CIF cream!

Baru2 ni aku ada beli produk pencuci ni.. beli pun sebab nampak iklan kat TV (mudah betul terpengaruh dengan iklan kat TV.. huhuhu).. pencuci jenama CIF.. harga murah betul, RM3.99.. botol panjang lak tu.. berbaloi2..

Sampai rumah terus cuba sebab keesokan harinya ada tetamu nak datang rumah.. so kenalah pastikan rumah tu bersih & kemas kan.. first sekali cuba kat bahagian yg sememangnya paling susah untuk dibersihkan.. dah macam2 pencuci aku cuba, tapi setakat ni belum ada yg mampu untuk hilangkan kesan kotoran kat kawasan tu.. kebanyakan pencuci hanya boleh pudarkan jer kotoran tu.. tu pun kena sental kuat2 sampai berpeluh2 aku dibuatnya..

Tapi bila aku cuba CIF ni, letak cikit jer pencuci ni, sekali lap jer terus aku rasa jerit, "wow, hebatnya!!!!!" tanpa sental2 dah boleh hilang kotoran tu..

Terus teruja & jerit nama encik suami.. encik suami ingat isterinya tergolek ke apa, rupanya nak tunjuk kawasan yg paling susah nak dibersihkan telah berjaya dibersihkan hanya dengan sekali cuci.. terbaik!!! terus cakap dengan encik suami nak beli 10 botol pencuci CIF.. hahahaha.. nampak betul melampau kan..


Nampak x apa yg etrtulis tu?? TOUGH CLEANING, MINIMUM EFFORT.. memang aku setuju sebab aku x perlu sental sampai berpeluh2 untuk hilangkan kotoran degil yg ada kat rumah aku tu..

Malam tu aura nak mencuci2 menguasai diri.. habis semua tempat aku nak cuci.. sampaikan encik suami kata "sudah2 la mencuci & mengelap tu.. esok sambung lagi".. huhuhu..


Siapa yg pernah cuba mungkin bersetuju dengan testimoni aku ni.. aku sendiri sangat puas hati.. sebabnya dengan harga yg murah, aku berjaya menghilangkan kotoran degil kat rumah aku.. dengan harga yg murah jugak, aku berjaya menaikkan semangat kerajinan aku.. hahahaha..


Siapa yg belum cuba, aku sarankan untuk korang cuba.. lagipun harga CIF ni memang tersangatlah murah.. memang tersangatlah berbaloi2..
Kerana mu CIF, aura kerajinan aku makin memuncak.. terima kasih CIF!!!

P/S: siapa pernah CIF ni?? ada pencuci lain yg lebih baik?? kalau ada, jom share sama2.. biar rumah kita semua bersih!!!


18 comments:

  1. penah guna sekali cif ni. Memang hebat la sbb letak kat tempat lantai berkerak yang degil nak tanggal kotor. biar je dlm bape jam pastu jirus air ilang kotor =)

    ReplyDelete
  2. Hehe mmg elok pun CIF ni.. mama BE slalu guna untuk cuci yang susah nak sental.. tp elok guna glove klau x kasar tgn aDieyZa nnt..

    ReplyDelete
  3. zana cuci apa? ce cite sket? umah k.nik tu mmg bnyyyykkkkk tmpt yg perlu disental..hehe

    ReplyDelete
  4. contoh tempat yg dibersihkan apa zana? ;p

    comelnye ada label housewife aahahaa

    ReplyDelete
  5. ain xpenah beli CIP ni lg, stakat ni cuci2 gune sabuh basuh baju je...ekekekke

    ReplyDelete
  6. eh betul ke ni? nak belikan Mak aku la nanti

    ReplyDelete
  7. mak nadia pun gune jenama yang sama zana....hihihi alaaa memang terbukti berkesan, thats why rmai jgk yg gunakan jenama tuh

    ReplyDelete
  8. Kalo gitu, nak cuba gak laa brand CIF ni...mcm menarik ni.Yess. Sy selalu pkai clorox ngan dettol je..tp siap laa umah bau mcm spital..hehe

    ReplyDelete
  9. mmg tol bagus ea kak? nk kena btau ibu nie.. hehehe..

    ReplyDelete
  10. lina, setuju!!! mmg cif ni best & terbaik!!

    ReplyDelete
  11. BE, betul tu.. kena pakai glove sbb cif ni agak kasar jugak.. tp tetap terbaik !!

    ReplyDelete
  12. kak nik, zana cuci kat bahagian toilet, dapur & perabot.. mmg bersih!!!

    ReplyDelete
  13. dd, guna utk cuci lantai yg sgt kotor ok jugak.. utk toilet pun boleh..

    suka eh label tu.. hihihi

    ReplyDelete
  14. ain, cubalah beli & guna.. mmg puas hati sgt2!!

    ReplyDelete
  15. faiz, betul.. aku x tipu.. ko beli utk madam besar.. mesti dia suka oooo..

    ReplyDelete
  16. nadia, bagus lah mak nadia.. pandai beli barang yg berkualiti!!

    ReplyDelete
  17. mommy, lps ni pakai CIF k.. mmg x kan ada berbau clorox lg.. hihihi

    ReplyDelete
  18. e'in, gie bagitau ibu k.. mmg ibu akan puas hati jugak.. percayalah..

    ReplyDelete

Thanks pada yang sudi meninggalkan komen.. really appreciate it..