Thursday, June 30, 2011

PiZZa HuT BuY 1 Free 1


Jumaat minggu lepas sempat terjah ke Pizza Hut Delivery(PHD) Putrajaya.. memandangkan Jumaat tu mood nak ke dapur agak berkurangan, so ambik jalan mudah terus ke PHD.. ditambah pulak Jumaat minggu lepas adalah Final Maharaja Lawak, so alasan nak makan Pizza sambil tengok final tu turut digunakan.. lepas tu gunakan alasan dapat kupon dari PHD, rasa rugi pulak kalau x gunakan kupon tu sebab bukan selalu dapat kupon macam tu..



Macam2 alasan betul!! cakap jer lah yg ko memang nak makan pizza wahai cik puan zana.. huhuhu..

Oh ye, masa aku tengah terjah website Pizza Hut, baru aku tau yg Pizza Hut Hot Delivery tu kita boleh bayar guna kad kredit atau debit kad masa nak buat pembayaran.. kiranya, masa orang pizza tu hantar pizza ke rumah kita, kita nak bayar guna kad kredit boleh, guna debit kad pun boleh.. kiranya x payah la nak bagi cash & risau pasal duit baki..


Wah, canggih la pulak kan.. ke aku yg baru tau ni?? kalau korang dah tau, ko anggap je la aku ni memang selalu ketinggalan.. agaknya dah bertahun kot korang guna cara ni, tapi aku jer yg baru tau..hehehehe..

P/S: dah2, jangan gelakkan aku kalau korang dah lama tau pasal bayar guna debit kad tu k.. kalau nak gelakkan jugak, jangan sampai aku dengar yer..

11 comments:

  1. wah..canggih ni..su pun xtau..heee

    ReplyDelete
  2. uya pn x tau heheh..ok bgus ler gitu..pasnie even tak ade cash nk order jer..makin kerap ler mengorder nampaknye hehehe

    ReplyDelete
  3. Kite same2 ketinggalan la ni sbb kite pon x tau.. haha

    ReplyDelete
  4. xpernah pun order tuk delivery..lg haru kan..hahaha

    ReplyDelete
  5. akak rase kan kalau ko tahu kebenaran yang akak nak bagi tau nih konpem ko akan rase bangge punye la dik hiks

    fuhhh!! first!!, utk pengetahuan ko akak memang tak penah tahu sebelum2 nih pasal PHD nih, Second!!, akak pun tak penah merase pagi Pizza PHD nih, Third!!, takde ape memang sadis jer la rasenyer hahahahhaa :P

    ReplyDelete
  6. taklah zana. saya pun tak tau. saya lagi tak tau semalam putrajay ada PHD. siyes...

    ReplyDelete
  7. N baru tau ok psl byr gne credit & debit card ni...

    ReplyDelete
  8. erk ika pun ketinggalan cmne eh hehe...lps ni xperlu risau la kn klu xcukup duit yeyyyy ;p

    ReplyDelete
  9. aiyak..ebstnya...xpenah dpt kupon2 nie..kalu ada..mau balun je sokmo..haha

    ReplyDelete
  10. eh eka pun baru tau zana...jarang la delivery...sini tak dpt wat dlivery...luar kws dah *sedih*

    ReplyDelete

Thanks pada yang sudi meninggalkan komen.. really appreciate it..