Monday, April 15, 2013

[Grand Opening ] Gerobok Hana : Follow.Share.Win GiveAway!!!

Ada sesuatu yang menarik untuk penggemar online shopping terutamanya yang suka beli shawl atau tudung tu.. ada satu online shop yang baru buat GRAND OPENING pagi tadi!! nak tau online shop mana??



Untuk opening, memang confirm2 GRAND habis!! siap ada GIVEAWAY (GA) yg membolehkan korang dapat hadiah!! siapa nak join?? kalau nak join, jom baca syarat-syaratnya.. jangan risau, syaratnya sangatlah mudah!!!


Ada 2 cara untuk join Giveaway ni


Cara PERTAMA korang share kat FB

1) LIKE FB Gerobok Hana ]
2) Make sure korang SHARE to public dan COMMENT kat situ 
"I LOVE GEROBOK HANA"



Cara KEDUA korang share kat BLOG

1) FOLLOW Blog [ Gerobok Hana ]
2) LETAK Banner Gerobok Hana & LINK ke Blog Gerobok Hana
3) Buat simple ENTRY bertajuk "Gerobok Hana Follow.Share.Win Campaign" .. kalau malas nak karang ayat, just letak banner pun dah cukup!!
4) Jangan lupa letak kan AYAT 
"I LOVE GEROBOK HANA"
5) LETAK LINK ENTRY korang dekat [ Entry GA Gerobok Hana ]


Banner untuk join GA Gerobok Hana

Sebanyak 4 HADIAH menanti anda semua : 2 pemenang dari FB & 2 pemenang dari BLOG.. peluang untuk korang menang lagi tinggi kalau korang join melalui FB & Blog!! cepat join!!!

Ade lagi... sempena opening ni, istimewa untuk pengunjung blog adieyza.blogspot ni, korang boleh membeli dengan hanya  MENTION KOD [ GHZA ] seperti kat bawah ni semasa membeli dari Gerobok Hana.. dengan mention kod tu, korang PASTI akan dapat "SPECIAL GIFT" even korang beli satu item pun!! 

So kalau tak ada masa untuk join GA ni, nak beli jer pun boleh.. mention jer kod GHZA tu dan korang still akan dapat special gift dengan setiap pembelian.. menarik!!!


So, jangan lepaskan peluang untuk membeli & menang hadiah! GA ni bermula pada 15 April 2013 sehingga 25 April 2013.. pemenang akan diumumkan pada 26 April 2013.. banyak masa lagi ni!! jom turut serta!!

Salam sayang untuk semua!!

With love,
~ aDieyZa ~
Photobucket

2 comments:

Thanks pada yang sudi meninggalkan komen.. really appreciate it..