Thursday, August 2, 2012

Stay Strong! Dugaan Mengantuk Di Bulan Ramadhan

Bulan puasa, memang dugaan mengantuk tu sangat2lah kuat kan? lagi2 nak masuk Ramadhan terakhir.. kat mata tu macam dah kena letak gam gajah.. 

Semalam aku kena attend meeting pagi dan petang.. dalam meeting punyalah ramai yang tidur.. aku ni pun dah tersengguk2 menahan mengantuk.. waktu pagi tu ok lagi sebab pengerusi mesyuarat asyik menanya soalan.. meeting petang tu memang sampai aku rasa nak vomiting(guna perkataan BI sebab kalau guna dalam BM dengar macam x best.. boleh??)

Aku ni jenis kalau tahan mengantuk mesti rasa nak vomiting.. memang pelik gak la.. sebab tu kalau aku kata aku mengantuk, encik adiey awal2 lagi suruh aku tido jer.. sebab daripada aku vomiting, baik aku tido kan?? *ni bukan ngada2 eh, ni memang sejak kecik lagi..

Mood keje tu memang ok jer.. giler x ok?? keje melambak.. siap 2, datang 3.. siap 3, datang 4 keje.. so, memang x sempat la nak rasa bosan tu kan.. huhuhu.. tapi mood mengantuk tu memang aku x ok.. dugaan sungguh! tu pun aku dah ambik supplement, kalau x makan supplement agaknya lagi teruk..

So, sebagai pembakar semangat, tengok gambar kat bawah ni.. hihihi..

12 comments:

  1. Espk je lg tinggal..chaiyoookkkk..l

    ReplyDelete
  2. tgk je gambar nie terus semangat dtg

    ReplyDelete
  3. laa ingatkan nory je yg diserang virus mengantok ni, zana pon sama ek...hehe...dugaan betul kan..adehh...

    ReplyDelete
  4. hehehe .. suka KA ngan pic tu!

    ReplyDelete
  5. same la kak..kte pun stiap pagi g opis msti mngntuk..aish,asal la kan..

    ReplyDelete
  6. huhu mmg xleh nk hilang ngantuk di bulan puasa ni kan.. kadang2 tgh wat keje leh terpejam lak mata tp tgn jalan duk menekan keyboard.. pastu bila dh sedar balik BE baca apa yg BE type.. ntah apa2 ayat yg kuar..haha

    ReplyDelete
  7. ok..terus hilang ngantuk tgk baby comel ni bg semangat :)

    dugaan yg 1 nilah paling hebat di bulan puasa macam ni..kn? kn? kn?

    ReplyDelete
  8. comeynye baby ni..lagi bersemangat tengok baby ni ngan siap kerut2 kening lagi..hihi

    ReplyDelete
  9. ha'a la akak..sjak msok bulan posa kan syira asyk ngantuk ja kat kelas..paling ketara minggu nie laa..tersengguk2..:)

    ReplyDelete
  10. semangat betul bby tu er...xpe2 t weekend boleh tidur puas2.

    ReplyDelete
  11. Muncung tu dah boleh sangkut baju dah.. huhuhuhu

    ReplyDelete
  12. A'ah kan Zana..rasanye mostly org camtu kot..hehe..
    Lagi ngantuk klau time takde keje, Intan plak klau ngantuk then tahan mula lah nak saket kepala then ter-vomitting tau..
    Tp dah tgk gambar baby cute ni trus hilang ngantuk..super cute oke..hahaha..

    ReplyDelete

Thanks pada yang sudi meninggalkan komen.. really appreciate it..