Tuesday, August 7, 2012

Simple Give Away (GA) Adieyza

Rasa-rasa macam nak buat simple Give Away (GA).. sempena hari istimewa yang bakal tiba Sabtu nanti.. ada apa hari Sabtu?? birthday tuan blog la.. so tuan blog nak bagi hadiah untuk beberapa orang peserta untuk GA tu nanti.. berkongsi rasa gembira dengan kawan2 blog..


Petang ni la eh aku publish entry GA tu.. tapi masalahnya, aku x ada idea lagi nak buat GA macam mana.. tapi memang nak buat yang simple2 jer.. tak tau samada nak tanya soalan ke.. nak suruh buat slogan ke.. nak suruh pilih isi tempat kosong ke.. still belum ada idea.. 

Dah tau nak buat GA macam mana nanti, baru aku publish entry tu eh.. paling lewat pun malam ni la kuar entry tu eh.. 

Yang pasti memang GA yang simple, x memerlukan korang perah idea untuk buat entry & GA ni aku buat sampai hari Ahad ni jer.. dah kata simple kan, so x payah la lama2 sangat.. x kan la nak buat macam contest pulak kan..

p/s: Korang ada idea x aku nak buat GA macam mana? hihihi.. *ko yang nak buat GA, boleh pulak ko tanya orang kan?? hahahhaha...


Photobucket

15 comments:

Thanks pada yang sudi meninggalkan komen.. really appreciate it..