Wednesday, August 15, 2012

Pemenang Zana Adieyza Birthday Give Away

Ada 4 orang daripada 9 orang yang berjaya dengan tepat hadiah yang aku dapat untuk birthday tahun ni.. teror gak diaroang teka kan.. hihihi.. ramai yang teka tepat sebab aku dapat 2 hadiah daripada encik adiey.. kalau dapat 1, maybe 2 orang jer yang berjaya teka dengan tepat.. hihihi

Keputusan pertama dibuat berdasarkan jawapan yang tepat.. yang kedua berdasarkan pantun yang kelakar..  aku cari 4 pemenang untuk GA.. tapi, x bermakna 4 orang yang teka dengan tepat tu berjaya untuk jadi pemenang.. ada sorang tu, teka memang tepat tapi sayang cikit, pantun kat bahagian hujung tu x sama.. kalau x, dah boleh menang dah.. hihihi.. 

So, jom kita tengok siapa yang bertuah tu...


Pemenang pertama ialah Azalea @ azalea stop center.. hadiah yang diteka memang sangat2 tepat.. pantun dia pun kelakar gilerrrrrrr... gelak guling2 aku baca.. hahahaha..

Nak buat dodol kene jolok kelapa
Time menjolok terserempak antu raya
Confirm Encik Adiey menggaru kepala 
Sebab besday isteri dekat benor dgn raya


3 pemenang lagi ialah:

1) Nana @ the neverending story.. tepat jugak tekaan mak buyung ni.. hebat2... pantun Acik Nana buat Acik Zana sengeh sorang2 tau.. malu kena puji!! *over kau ni zana! 

Pergi tambun makan roti
Roti dimakan atas TALAM
Acik zana comel lagi baik hati
Disayang semua especially en.adiey siang dan malam

2) Dinda Iva @ sichantek.. kalau nak tau, aku baca pantun yang dia bagi dah lewat malam.. tergelak besar aku gelak sampai encik adiey terkejut ingatkan isteri dia kena sampuk.. hahahha.. kelakar betul ok!! 

zana teringin nak beraya pakai selipar jepun
tapi adiey malas layan sambil makan nangka
wahhhh..puasa zana tak penuh pun...
mane boleh adiey bagi duit raya 3angka...

3) Nia Neerza @ dakpink @ Ain... jawapan untuk tekaan Ain memang salah... tapi kan, aku gelak besar masa baca pantun raya dari dia.. motif dalam pantun pun cakap aku tembam bam bam?? nampak sangat aku memang tembam kan?? hahahaha..

Zana Adieyza tembam bam bam bam,
Ketembamam seiring dengan Encik Adiey,
Marilah kita menyambut lebaran sampai lebam,
Bagi meraikan puasa yang hadir setahun sekali.

Untuk semua pemenang, tahniah diucapkan... hadiah akan menyusul lepas raya.. nanti aku akan contact korang yer.. Acik Nana & Ain x de hal, sebab aku ada FB diaorang.. yang lagi 2 tu nanti aku akan contact thru emel..

Terima kasih pada semua yang join GA ni.. aku hargai sangat2 penyertaan korang semua.. pantun2 korang semuanya kelakar2... happy terus aku sambut birthday & raya tahun ni bila baca pantun daripada korang.. terbaik!!

Terima kasih jugak untuk semua yang wish birthday untuk aku.. doa dan ucapan korang semua terlalu bermakna buat diri aku.. hanya Allah yang mampu balas semua kebaikan korang..


Nota Cinta: cerita penuh dan gambar tentang hadiah birthday akan diupdate selepas raya.. boleh??? hihihihi..

Photobucket

8 comments:

  1. Patutlah hati dedebor je.
    Dipilih juga ea pantun I walopun teka salah. ;p

    Maceh Zana.

    Psst, I pun bam bam juga lah. So, takyah nak terasa sgt k. Tulis bambam dalam pantun sebab rasa perkataan tu kelakar. ;p

    ReplyDelete
  2. tahniah kpd pemenang..hebat pantun uolsss..haha

    ReplyDelete
  3. yehaaaa!!

    x sangka menang... tekaan mak nujum menjadi..

    Metaceh Zana...

    ReplyDelete
  4. yeay! rezeki bulan puasa ni..hehe thanks acik zana..semoga dimurahkan rezeki lagi..

    psssttttt tembam tula yang buat adiey sayang..hehe

    ReplyDelete
  5. lupe nak bg emel td..


    saleha@pmo.gov.my

    ReplyDelete
  6. selamat hari lahir zana...dan selamat menyambut hari raya...

    hehehehe Alhamdulillah tq sebab pilih pantun tu..siap draf kat paper tu..kihkihkih...
    moga rezki zana dan encik dilimpahkanNya ya... :)

    email kita ivajebat@gmail.com

    ReplyDelete

Thanks pada yang sudi meninggalkan komen.. really appreciate it..