Tuesday, September 10, 2013

Hye Stalker Zana Adieyza!




Hidup ni akan lebih terasa bahagia bila kita boleh tersenyum gembira setiap hari.. walau dugaan datang, walau kesulitan menimpa, walau kesusahan dirasa dan walau apa juga yg berlaku dalam kehidupan kita, belajarlah untuk tersenyum..




Stalker dr kawan2 FB sememangnya comel.. tapi stalker dr kawan2 yang bukannya berkawan di FB dan bukannya ingin beramah mesra di dunia sebenar ni tak comel la yer.. macam penyibuk pun ada jugak bak kata adik ipar aku.. so, pilih la nak jadi stalker yg comel atau stalker yg tak comel.. hehehehe..

Salam sayang untuk semua!!

With love,
~ aDieyZa ~


Photobucket

7 comments:

  1. oppsss..ingatkan saila je ada stalker..xsuka la ada stalker ni..apa kita bt dia tau xpe la..tp pjg2 kan citer sampai jd lain..mcm dh jd mengumpat pulak..selalu jgk sampai ke telinga ni..tp apa boleh bt,sabar je lah..

    ReplyDelete
  2. ' stalker dr kawan2 yang bukannya berkawan di FB dan bukannya ingin beramah mesra di dunia sebenar ni tak comel la yer.. macam penyibuk pun ada jugak ' kan.. kan... tak seronoklah.. apa salahnya bertanya sendiri dgn kita .. tak salah... (^___^)v

    ReplyDelete
  3. kalau korg tu bukan kwn kita kt fb mcmana nk tau die stalk XD L noob skit bab2 ni hehe

    ReplyDelete

Thanks pada yang sudi meninggalkan komen.. really appreciate it..

Selamat Datang 2016

Assalamualaikum.. Selamat datang 2016.. Semoga tahun 2016 ni akan membawa lebih banyak berita gembira buat kita semua.. 5 bulan menyep...