Wednesday, July 11, 2012

Racoon!! Racoon Petting Zoo



Daripada 9 orang yang bagi komen, hanya seorang jer yang berjaya meneka dengan betul nama haiwan yang posing atas kepala aku tu!! 

Teror la BE!!! Terbaikkkkkk...


Racoon dalam Bahasa Inggeris.. Rakun dalam Bahasa Melayu..

Masa gie Lost World of Tambun tu la first time aku tengok Racoon tau! jangan gelakkan aku k.. serius sebelum ni aku x tau pun Racoon ni apa.. hahhaha.. aku memang x berapa nak ke arah pencinta haiwan.. hihihi..

Racoon ni kat Tambun tu memang pandai posing! kita berdiri jer kat bawah dia, dia akan berhenti untuk posing... gila kamera macam blogger la kiranya Racoon ni.. hahhahaha..

Nota cinta: lupa lak nak sambung entry gie Lost World of Tambun tu.. hihihi.. jap eh, aku nak sambung mengarang entry cuti2 tu balik.. jangan risau, aku masih ingat semuanya.. semuanya masih segar dalam ingatan aku.. hihihi..



11 comments:

  1. comel racoon tu..macam acik zana..hehe

    ReplyDelete
  2. Dlm BM rakun gak bunyi ye..cuma ejaan je lain..hehehe.. nnt BE g sana BE nak bwk alik racoon lah.. dia jinak..

    ReplyDelete
  3. hehehe~bru nieyl tahu name nyer...nnt org tanye dah tahu dah...first time tgk nie...hehe~akak pun jgn gelak kan nieyl..hehehe....

    ReplyDelete
  4. oooh yeker.. jijah pon xpernah jumpa n dengar nama binatang ni.. baru first time tengok ni kak..

    ReplyDelete
  5. Salam zana..racoon tu jinak, leh bawa blik umah bela..masukkan jea kat handbag tu, tak pe..hahaha

    ReplyDelete
  6. scarynye muka dia...cayalah zana berani bergambar dgn si racoon..hehe

    ReplyDelete
  7. oooo... dah ingat dah.. eh tiba2.. hihi
    zana.. kalau en. adiey nak bawak blk..
    zana bagi x..? hihi

    ReplyDelete
  8. SAYA GI TAMBUN tak naik pun sini...

    ReplyDelete
  9. comellah racoon ni..rs nk bawak balik je...

    ReplyDelete

Thanks pada yang sudi meninggalkan komen.. really appreciate it..