Monday, July 9, 2012

Terima Kasih - ZoeyZauyah, Msieda, Azalea, Honeysour, Nana, Ain



Blog yang banyak tips menarik mengenai make up, tutorial pemakaian tudung, review produk kecantikan & fashion.. blog adik cute ni memang best!

Blog budak comel yang ada macam2 cerita.. pakej lengkap kalau masuk blog ni.. makan, jalan2, resepi, kucing, shopping, cuti2, deko2 & macam2 lagi.. 

Blog isteri yang nampak sangat manja.. blog yang banyak cerita tentang kisah rumah tangga, jalan2, makan2, aktiviti bersama kawan2 & resepi2 yang menarik!

Blog mama kepada seorang putera & seorang puteri yang comel.. blog yang boleh dijadikan rujukan untuk bakal mama di luar sana..

Blog bakal mama yang best untuk dikunjungi.. ada jugak share tentang usaha dia sebelum mengandung yang mana boleh dijadikan panduan untuk geng TTC di luar sana..

Blog mama yang cun kepada seorang puteri yang super cute! setiap kali tengok anak dia, gerenti rasa nak peluk2 & cium budak kecik tu... comel sungguh! banyak tips mengenai kanak2, percutian, makan & macam2 lagi kat blog ni..


Nota Cinta: Rasa nak buat selalu la entry penghargaan ni.. boleh bantu naikkan jumlah viewer kat kawan2 blog yang lain.. 

7 comments:

  1. alaa.. blog Me tak famous la heeeee~
    takpe..leh cuba lain kali ya Zana, heeee~

    ReplyDelete
  2. Eh eh ? Dia kata kita budak comel? Ni yang lebih terasa comel ni.. hahahhaa!! TQ Zana~ Muaaaahhh !!

    ReplyDelete
  3. Alahai Zana, terus kembang kuncup lobang hidung kena puji dengan you.
    =)

    ReplyDelete
  4. eh ade name acik laa..hehe thanks acik comel!

    ReplyDelete

Thanks pada yang sudi meninggalkan komen.. really appreciate it..