Monday, December 30, 2013

Azam Tahun Baru 2014 - Blog Adieyza



Azam blog Adieyza ( http://adieyza.blogspot.com/ ) untuk tahun 2014.. blog pun nak ada azam kan? hehehe..

[/] Update sekurang-kurang 5 entry seminggu.. kiranya setiap hari bekerja akan ada entry baru.. kalau x ada cerita best, kita share jer apa2 yang bermanfaat.. hehehe.. janji blog ni "hidup" semula..

[/] Nak rajin blogwalking semula.. kalau ada yang sudi nak tinggalkan link blog untuk zana jenguk blog tu, meh bagi link blog korang.. nanti zana terjah blog korang & tinggalkan komen kat blog korang yer..

[/] Belajar untuk reply balik komen daripada pengomen.. yang ni memang payah jugak sebenarnya.. tapi nak jugak cuba sebagai tanda penghargaan kepada kawan2 blogger yang sudi singgah kat blog ni..

[/] Cuba untuk banyakkan review tentang apa2 sahaja produk, tempat menarik, makanan sedap, blogshop/kedai best & segala yang berkaitan dengan perkongsian.. secara tak langsung nak kurangkan membebel perkara2 yang x bawak faedah.. hehehe..

[/] Sebulan sekali cuba nak review beberapa blog yang best & boleh dijadikan panduan untuk blogger lain.. sekurang-kurangnya dapat jugak bantu blogger lain untuk dapat followers/rakan blogger yang baru.. 

[/] Awal tahun nanti la nampaknya baru nak update entry pergi bercuti di Colmar Tropicale Bukit Tinggi, Singapore & Melaka.. tak pe, kita mulakan awal tahun nanti dengan cerita pergi bercuti.. ambik mood untuk mulakan cuti2 untuk tahun 2014 pulak.. hehehe..

Harapnya azam ni bukan sekadar di mulut tetapi hakikatnya gagal dilaksanakan.. penat wei kena perli sebab ramai tegur dah lama x update blog.. nampak sangat diri sendiri x sayang dekat blog..

Love my blog so much!!!

Salam sayang untuk semua,
- Zana Adieyza -

Photobucket

10 comments:

  1. Dah lama tak singgah blog zana yg cute ni.. any new blog layout..? hehe

    ReplyDelete
  2. chaiyok.. chaiyokkk zana ... do the best hihihihi ...

    ReplyDelete
  3. Moga lbh2 ceria 2014...js pun sama sob3

    ReplyDelete
  4. Cayok cayok...
    Jom dtg blog saya....baru jugk buat...babah yg tolong...azam saya pun...nk update blog 25hr 25post kt blog...harap2 berjaya...
    Http/:www.noraziladsp.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. go go zana u can do it!! heeeeeeeeeeeeee~

    ReplyDelete

Thanks pada yang sudi meninggalkan komen.. really appreciate it..