Thursday, July 23, 2015

Happy 5th Wedding Anniversary ADIEYZA

Thank you for being my wonderful husband, partner, friend and lover.. I'm so proud to be your wife.. Every momemnt spent with you is like a beautiful dream come true..

HAPPY 5TH WEDDING ANNIVERSARY"


Alhamdulillah.. 5 tahun yang penuh kenangan.. terlalu banyak perkara yang kami belajar.. setiap hari adalah proses belajar memahami hati dan perasaan satu sama lain.. setiap hari belajar untuk menjadi lebih sebagai seoarang suami dan isteri.. setiap hari belajar untuk mengekalkan kebahagiaan dalam perkahwinan..

Bohong kalau kata tak pernah ada selisih faham.. pasti ada.. tapi sebab selisih faham tu la yang membuatkan kami belajar untuk memahami hati pasangan.. cuma kalau boleh perselisihan faham jangan sampai seharian.. sebelum tidur, bincang dan memaafkan antara satu sama lain.. insyaAllah setiap hari baru akan dilalui tanpa ada rasa tak puas hati.. 

5 tahun berkahwin tanpa anak.. apa rasanya? Allah Yang Mengetahui.. Allah tahu kenapa masih berdua.. Allah tau apa hikmahnya.. Allah tahu bila masanya sesuai.. Allah tahu segalanya.. kita sebagai manusia hanya berusaha dan berdoa.. selebihnya, serahkan pada Yang Maha Esa.. 

Terima kasih Ya Allah untuk rezeki jodoh ni.. semoga perkahwinan yang dibina ini akan kekal bahagia hingga ke akhir hayat dan jodoh berpanjangan hingga ke syurga.. 

Photobucket

5 comments:

  1. HAPPY 5TH WEDDING ANNIVERSARY

    ReplyDelete
  2. Happy Anniversary dear! :))
    Jangan putus asa ok.. saya pun 5 tahun mencuba tau.. be strong ok! :))

    salam perkenalan, best baca blog u ni.. :))

    ReplyDelete
  3. happy anniversary...moga Allah limpahi Rahmah dan mawaddah dalam rumahtangga kalian...amin...

    ReplyDelete
  4. happy belated anniversary .... zana .... moga kekal hingga jannah .. amin....

    ReplyDelete
  5. Semoga berbahagia dan bersama hinggah ke syurga

    ReplyDelete

Thanks pada yang sudi meninggalkan komen.. really appreciate it..