Monday, October 3, 2011

Apam Polkadot Yang Cute

Aku memang suka benda yang comel2.. bila ada blogger yang jual apam polkadot, terus teruja nak tempah.. nak buat sendiri? owh, belum sepakar itu.. hihihihi..



Siapa yang nak order, boleh la jenguk blog Syariza09.. harga memang berpatutan.. servis pun tip top.. segala msg dibalas segera.. tu yang buat aku suka.. hihihi.. 
 
Aku tempah apam perasa coklat (haruslah kan, kata penggemar coklat), stoberi (sedap!!) & kacang hitam.. semuanya sedap!!


Tempah apam polkadot ni masa atok & nenek nak datang hari tu.. diaorang suka ok! sedap & lembut katanya.. aku order jugak untuk jamuan raya kat office..  

Nampak jer apam polkadot ni, dah boleh agak aku yang bawak.. sebabnya apam ni kecik & banyak bintik boooooolat! boooooolat tu sering dikaitkan dengan aku.. ceh, hampeh betul kan..


11 comments:

  1. mmg sedap apam ni...
    dah byk kali ai buat
    nk tempah???
    jauh sangat nak pos nnt ngeeee

    ReplyDelete
  2. ngeeee.. comel nye! penah skali je makan. best2 =)

    ReplyDelete
  3. mmg trend apam polkadot skrg ni..untung nyer pandai buat apam.. :)

    ReplyDelete
  4. Sy pernah buat jugak sekali... tapi mcm tak berapa hensem seperti yang di tempah.. heheh

    ReplyDelete
  5. zana dkaitkan ngan apam polka dot??hahaha..mcm2 lah kwn zana ni..suka gurau senda yer..apa2pun TQ yer..sory ari tu akk terlewat

    ReplyDelete
  6. wah sedapnya kak! nak tempah jugak lah..hehe

    ReplyDelete
  7. apom camni dia keras kan? aritu nita ada makan. nampak cantik je.. tapi rasanya keras. huhu

    ReplyDelete

Thanks pada yang sudi meninggalkan komen.. really appreciate it..