Thursday, October 27, 2011

Thursday Bluesssssss

Selamat pagi semua!! ada yang masih bercuti?? bahagianya kalau ada yang terus sambung cuti kan.. aku tengah simpan cuti ni.. tunggu cuti sekolah hujug tahun baru apply cuti.. motif x ada anak tapi cuti tunggu cuti sekolah??

Sebabnya, anak2 buah nak datang rumah aku masa cuti sekolah nanti, so sebagai mak cu yang baik, haruslah ambik cuti then bawak budak2 tu berjalan kan.. walaupun diaorang kata mak cu ni garang, tapi mak cu tetap baik hati ambik cuti tau! tapi ada budak2 tu kisah? tetap kata pak cu lagi baik.. mencik tul!

So hari ni mood seolah2 monday bluess sebab semalam cuti kan.. tapi nak siapkan keje2 yang baru dapat.. big boss dah balik dari outstation so keje baru pun bertambah.. dapt keje aku ok lagi, tapi kalau kejap lagi dia menjerit, parah gak la kan.. nanti ada masa aku blogwalking blog korang yer.. kalau ada yang rasa aku dah lama x terjah blog korang, sila inform aku k..

Photobucket

9 comments:

  1. dah2..pergi buat keja cepat...jap g ada yang sampai BPP dengar suara orang menjerit memnberi arahan..ekekekek...;)

    ReplyDelete
  2. He he... baiknye hati mak cu yang garang ni, betullaa semalam dah cuti hari ni mood ala2 mondey bluess.. aiseyyyyyyyy

    ReplyDelete
  3. bos dh start masuk ni, mase agak terbatas lh yer nk berBW.. huhuhu...

    ReplyDelete
  4. Masih beruntung kita ada kerja. Ada yg masih tercari-cari kerja lagilah kesian kan...

    ReplyDelete
  5. uolls..lama tak jengah blog i...(lariiiiiiiii laju2)

    ReplyDelete
  6. bagusnya siap spend cuti utk ank buah lg ye...zana jadi makcu angkat eka nak :) sini tak de pun cuti deepavali...cedih :(

    ReplyDelete
  7. cuti skola akak bagi can pada org2 ada anak bercuti..kekda duk dendiam kat opis. hikss :D

    ReplyDelete

Thanks pada yang sudi meninggalkan komen.. really appreciate it..