Monday, October 31, 2011

Entry Weekend

Selamat pagi semua!! hope ceria2 selalu yer.. Monday bluessssss?? hope dijauhkanlah yer.. tapi minggu ni rasanya mood bekerja tu macam suram kot kan? kata nak raya hujung minggu ni.. so mungkin ramai yg dah terbayang kampung halaman.. hihihi..

Weekend lepas, x banyak aktiviti luar yang aku buat.. Sabtu bz temankan akak aku pergi inteview.. dari pagi sampai petang, walaupun penat tapi still happy.. sempat jugak kitaorang lunch sama2 kat rumah aku..

Sabtu malam pulak sibuk dengan persiapan untuk tengok final Piala Malaysia.. walaupun tengok kat rumah jer, but persiapan haruslah mantap.. huhuhu.. kata orang N9 kan, so haruslah support pemain N9.. tengok match N9 vs Tganu dengan encik adiey, adik ipar, biras & anak buah.. meriah ok!!! gamat suasana rumah aku masa tu..

Tak sia2 bersorak dan support pemain N9 untuk match tu.. N9 menang bergaya untuk Piala Malaysia!!! Tahniah untuk semua pemain & penyokong pasukan N9.. untuk pasukan & penyokong penyu, jangan sedih2 yer.. hihihi..

Hari Ahad semalam, masa dihabiskan sepenuhnya di rumah.. duduk rumah layan anak buah yang makin bijak membesar, memang seronok!! makin meriah rumah aku semalam sebab dapat dengar suara budak kecik yang tengah sibuk belajar bercakap.. hihihi.. hope nanti ada rezeki untuk aku dengar suara budak kecik kat dalam rumah aku setiap hari.. insyaAllah..

P/S: siang ni maybe x berapa sempat nak blogwalking sangat.. so ganti blogwalking malam nanti..



Photobucket

12 comments:

Thanks pada yang sudi meninggalkan komen.. really appreciate it..