Wednesday, October 5, 2011

BloG aDieyZa - New Look

Design baru

Header baru


Signature baru


Footer baru


Bertemakan ROMANTIC SOFT TOUCH, akhirnya blog aDieyZa bertukar wajah.. hasil tangan seorang blogger kreatif yang membuatkan aku jatuh hati dengan blog sendiri.. design yang betul2 menepati citarasa hati aku.. warna pilihan yang betul2 membuatkan aku makin tertawan..

Servis editing blog aDieyZa ni telah dilaksanakan dengan begitu baik oleh Nurul @ NurulChumel Lovely Site.. servis daripada Nurul memang memuaskan hati aku.. semua email dibalas dengan kadar segera.. semua permintaan pelanggan ditunaikannya sedaya upaya.. semua pertanyaan dijawab dengan tutorial yang bagus.. semuanya dibuat dengan tekun & sabar..

Hasilnya?? aku puas hati sangat.. rasa bersemangat nak taip entry baru.. rasa teruja nak kongsi cerita dalam blog.. part yang paling suka semestinya header.. memang kena dengan taste aku.. plus header tu buatkan aku rasa sentiasa pengantin baru.. hihihi..

Baru sehari blog bertukar wajah, dah ada 2 orang blogger rapat tanya direct dengan aku tentang siapakah gerangan yang edit blog aku tu.. ternyata hasil tangan Nurul boleh dipuji & dihargai.. so pada sesiapa yang x berapa nak kreatif macam aku ni atau kekangan masa untuk mengedit blog, mungkin boleh contact Nurul untuk dapat bantuan servis editing blog.. aku sarankan servis dari Nurul ni sebab aku memang puas hati dengan servis editing dari dia.. plus, harga yang Nurul tawarkan memang berbaloi.. 

Kalau ada pertanyaan, korang email jer kat Nurul, nurul.purplechumel@gmail.com.. nanti dia akan terangkan lebih lanjut tentang servis, prosedur & harga editing.. kalau nak tau tentang tutorial blog pun, korang boleh terjah blog Nurul.. banyak tutorial yang dia share untuk perbaiki blog kita.. sharing is caring right?

Istimewa untuk Nurul, thanks untuk servis yang yang diberikan.. semoga terus murah rezeki dalam business editing blog ni yer..

P/S: aku suka blog aku! korang suka ke x ni? hihihihi


Photobucket

27 comments:

  1. jijah suka blog akak! cantik sgt! tahniah..memang kreatif!

    ReplyDelete
  2. kelass ko mariah!! heheheh cantik300X sgt kak..bila nk tolong ayu pulak ni hehehehehe ada bnatuan utk deco blog saya juga?

    ReplyDelete
  3. wah cantik umah baru dia..nak kena singgah sokmo2 nih..

    ReplyDelete
  4. adoiii cntiknyer kak, nmpak kemas jer . ni yg nekad jugak nk pkai servis edit2 blog ni . kak ape blog nurul tu ?

    ReplyDelete
  5. memang nampak cantik dan soft touch....:)

    ReplyDelete
  6. sangat2 mantOp!!

    I loiikeeeeeeeee=)))

    ReplyDelete
  7. ain suke! cntek..sweet jekkk..=)

    ReplyDelete
  8. cantikkk!!! sweett je tgok!

    ReplyDelete
  9. nice!!!!

    pink dia cute2.. simple and nice lagi.

    Nita sukeee~

    :)

    ReplyDelete
  10. thanks zana.
    wah..terharu nya dengan entry neh.
    siyes!!
    thanks tau!!
    :)

    ReplyDelete
  11. yg tak larik haruslah kalernye

    hehehe

    ReplyDelete
  12. cantik rasa cool je masuk dekat sini..kemas

    ReplyDelete
  13. kelessss uolls.siap upah lagi kennnnn..lepas ni mesti follower up to1000000..kekekeke

    ReplyDelete
  14. cantik..akak pon dah jatuh hati ngan wajah baru zana ni...

    ReplyDelete
  15. aku la org yg call direct tanya tu...hehehehe...jelous-jelous!

    ReplyDelete

Thanks pada yang sudi meninggalkan komen.. really appreciate it..