Thursday, October 13, 2011

UMobile Broadband

 


Bermulanya kisah aku sebagai pengguna UMobile Broadband (dah macam karangan masa sekolah 'aku sepasang kasut, aku sebatang pen).. hihihihi..
 
Sebelum ni x pernah ambik tau sangat pasal UMobile ni.. tapi lepas tengok banyak sangat iklan tentang UMobile Broadband ni, aku terus jer sign up untuk UMobile Broadband.. iklan dia memang buat aku terpengaruh.. 
 
Tapi aku belum guna lagi broadband ni.. baru jer sign up malam tadi.. maybe malam ni atau esok baru nak try guna.. sebab nak guna pertama kali UMobile Broadband ni dengan "hadiah aDieyZa sedekad bersama" yang belum sempat digunakan lagi tu... ehem2..
Coverage untuk UMobile Broadband ni sekarang hanya tertumpu dekat KL, Selangor, Putrajaya & Johor.. Pulau Pinang & Perak pun baru nak ada coverage, but masih cikit sangat.. Negeri Sembilan pun baru ada coverage brodband ni dekat Seremban & Port Dickson.. makanya, kalau aku balik kampung, aku x dapat lah nak online guna UMobile Broadband ni.. kena guna balik brodband "C" yang agak slow tu lah jawabnya..


Kalau nak maklumat lanjut tentang pakej UMobile Broadband ni, korang boleh cuba tengok website UMobile yer.. banyak info kat sana.. kalau nak tau sama ada kawasan tempat tinggal korang tu line coverage UMobile Broadband excellent ke x pun korang boleh check kat website tu k.. 
 
P/S: teruja menerima hadiah istimewa untuk digunakan bersama UMobile Broadband ni.. love it so much!!


Photobucket

10 comments:

  1. Mesti Ipad !! Tak pun Samsung Galaxy! Wowoowowoowowoow!!~

    ReplyDelete
  2. kalau streamyx dapat galaxy kalau u mobile dapat mesti dapat ipad hehe..

    ReplyDelete
  3. ingat nak tukar juga kepada umobile, sbb celcom agak lembab jugalah..bile zana ckp kat serting kg kiter nie xder..patah hati l plak rasenye...heheh

    ReplyDelete
  4. wah..ada ipad.. nak jugakk.. haha.

    bleh je umobile tu kalo kat kg pun. akak pun tgk takde coverage, tp bila bawak balik kg ada je.
    Dia tak pakai 3G la. Dia just guna HSDPA.
    Tp oke la. Tk la lembap.

    ReplyDelete
  5. wah bestnya...eka kenal umobile ni dari kekda

    ReplyDelete
  6. Masing2 dah guna U mobile ehh.. Nita nak pakai strymx je.. hihi

    ReplyDelete

Thanks pada yang sudi meninggalkan komen.. really appreciate it..