Friday, October 21, 2011

Big Boss dan Mimpi


Masuk hari ni dah 5 hari big boss x masuk office.. dia ada persidangan dekat luar negara.. sepanjang minggu ni nampak keadaan office agak tenang.. faham2 lah kalau big boss xde kan.. tapi keje2 semua berjalan lancar.. maybe sebab masa ni lah nak siapkan semua keje tertunggak dengan lebih tenang tanpa sebarang jeritan.. hihihihi..
 
Tapi walaupun aku tenang dekat office, tapi tidur aku x tenang ok!! rasa macam takut pulak nak tidur.. boleh??
 
Kisahnya, dah 2 malam berturut2 aku mimpikan big boss.. ngeri ok!! dengan jeritan suara dia yang membuatkan jantung berdegup kencang, serius membuatkan mimpi aku cukup ngeri.. rasa macam x sanggup jer nak tidur sebab takut termimpikan big boss lagi.. 
 
Kalau mimpi dia senyum ok lagi la kan.. maybe tu tandanya dia tengah ingat kat aku (perasan!).. maybe masa aku mimpi tu dia tengah fikir nak belikan Fridge Magnet apa untuk aku (perasan lagi!).. maybe tetiba masa tu dia nampak ada budak comel yang muka lebih kurang aku (perasan lagi dan lagi!)..

Tapi dalam mimpi tu dia tengah marah2 ok!! hari pertama mimpi dia jerit mintak fail dan dokumen dari aku.. lepas jer dengar dia jerit, terus aku tersentak!! terus terjaga dari tidur.. terus terganggu tidur aku..  hari kedua mimpi dia lagi.. walaupun mimpi malam kedua tu x dengar suara di jerit2, tapi jelas nampak muka dia yang tengah marah sambil semak keje2 yang tertunggak atas meja.. tengok jer muka marah dia terus aku tersentak!! 

Bangun pagi terus tertanya, kenapa dah 2 hari big boss masuk dalam mimpi aku?? petanda apa sampai 2 hari berturut2 big boss masuk dalam mimpi aku? sampai office terus make sure keje2 yang tertunggak lama diselesaikan cepat!! x sanggup rasanya nak mimpi big boss lagi malam ni.. serius punya x sanggup!!

P/S: harap2 malam ni dapat tidur lena tanpa mimpi ngeri tu lagi.. hihihihi..
 
Photobucket

19 comments:

  1. aslkm....
    haaa....xtenang nak tido....kelakarla mimpi bos...mesti bos teringat2 kat Za...he3

    ReplyDelete
  2. hehe
    disebabkan esok cuti
    leh tido lena tanpa mimpi sama lagi

    ReplyDelete
  3. haha..boleh lak mimpi boss yer akk ni..hehhe..

    ReplyDelete
  4. uolls..tunggu jelah dia balik.entah2 masuk je ofis nak buat meeting bhg.takpun kat sana dia duk igt apa benda yg dia nak fire kita nanti dlm meeting.koikoikoi

    ReplyDelete
  5. mimpi ni selalu jadi sebaliknya tau...

    hah, baik baik...

    ekekeke

    ReplyDelete
  6. Ayooo! memang ngeri kowt kalau mimpi lagutu.. kalau mimpi big boss bagi bonus xpa la jugak.. HAHA

    MySuaraBlog: Nak Jadi Genius Matematik? Bersenamlah!

    ReplyDelete
  7. mak aii siap mimpi boss eheheh. jgn fikir pasal keje lepas waktu pejabat.. mybe mlm ni da mimpi k ehehe

    ReplyDelete
  8. hehheh..bawak ke mimpi ek..rindu big boss la2...kuikuikui,,,;)

    ReplyDelete
  9. mesti dia ada ngumpat pasal kamu bertubi2.. tu yg terbalik, kamu plak yg mimpi pasai dia

    hahahaha

    gurau jek

    ReplyDelete
  10. akak rindu big bos la tu..tah2 big bonus nak bg bonus besaaaaaarrr punya dr luar negara..ekeke :p

    ReplyDelete
  11. haha :D
    bos dah mandrem
    tak bagi PA dia ngulor!!

    ReplyDelete
  12. buat kerja klu bos tade rase tenang kan..kadang2 keje yg senang tapi ada bos rasa mcm susah je kan..fae pon rasa mcm tu jugak...;)

    ReplyDelete
  13. ni mesti staff kesayangan bos nihh.. tu la sebb sampai termimpi mimpi heheh

    ReplyDelete
  14. haha..akak tak jumpa bos dekat office bos datang jumpa akak dalam mimpi la..
    lawak je akak ni..boleh pulak mimpi bos..rindu bos kot ;)

    ReplyDelete
  15. rindu dkt bos ke sampai mimpi?ngee

    ReplyDelete
  16. haaaaaa ke kak zana de salah pape nih ? hihihi ;)


    malam ni tdo tenang2 tau . heee ;)

    ReplyDelete
  17. samada kamu rindu kt boss atau boss yg rindu kamu...heheheehee

    ReplyDelete
  18. hahahahaha ada buat salah kat boss la tu... dia bg peringatan dlm mimpi spy berwaspada.. hehehehe mimpikan mainan tidur.. xde ape la yg nk ditakutkan

    ReplyDelete

Thanks pada yang sudi meninggalkan komen.. really appreciate it..