Saturday, November 26, 2011

Maharaja Lawak Mega - Boboi

Dah masuk minggu ke 5 Maharaja Lawak Mega (MLM).. ini bermakna dah masuk 4 minggu jugak aku x pernah tengok MLM.. serius! langsung macam xde mood nak tengok MLM lepas tgk MLM minggu pertama.. minggu pertama sangatlah bosan!! persembahan yang aku boleh puji hanyalah kumpulan Boboi (Aflin & Harun Salim Bachik)..


So setiap minggu aku hanya akan tengok MLM kat youtube.. tu pun hanya tengok persembahan kumpulan Boboi.. yang lain memang x terlintas nak tengok.. padahal sebelum ni Raja Lawak or Maharaja Lawak aku tengok jer kat tv.. ntah kenapa MLM ni langsung x menarik minat aku.. oh, bukan aku jer, encik adiey pun x tengok MLM.. maybe sebab aku hasut dia x yah tengok kot.. hihi..

Persembahan dari Boboi memang x penah mengecewakan.. ternyata diaorang ada keunikan yang tersendiri.. aku yakin diaorang buat homework sehabis baik.. sebab persembahan diaorang setiap minggu memang boleh buat kita ketawa! diaorang ada kesinambungan cerita setiap minggu dan pandai selitkan isu2 semasa dalam persembahan diaorang.. itu yang buat diaorang BEST!

Kepada yang bosan2 tu, cubalah korang layan persembahan kumpulan Boboi tu.. fanpage kumpulan Boboi pun ada kat FB.. kat situ macam2 cerita terbaru korang leh tengok.. memang layan la.. lagi2 layan waktu hujung minggu macam ni.. boleh hilang kejap la bosan korang tu.. hihi..

p/s: ada gak aku tengok persembahan Adlin Aman Ramli.. pendapat peribadi aku, apakah????? kalau jadi juri bukan main hebat dia komen sana sini kurang.. tapi bila dia yang buat persembahan, terus macam apakah?????

Photobucket

2 comments:

  1. betul tu... ntah pape ntah si adlin aman ramli 2 pny lawak... now br dia tau mcmane perasaan peserta kalau berada kat atas pentas... sblm ni kalau dia jd juri, lantang giler mulut...

    ReplyDelete
  2. sme la..kte pn minat boboi jugak..=) tu je yg kte sllu trnanti2kan..yg lain cm krg je...

    ReplyDelete

Thanks pada yang sudi meninggalkan komen.. really appreciate it..