Thursday, November 17, 2011

BE November! Maybelline Fashion Week 2011


Alhamdulillah.. ada jugak BE yang sudi singgah kat blog ni untuk bulan November.. walaupun bulan ni macam kurang update & blogwalking sebab kesibukan kerja, tapi masih ada jugak rezeki untuk dapat BE.. thanks Nuffnang!!
 




BE dari Maybelline Fashion Show 2011!
 
Kalau cakap pasal Maybelline, aku memang suka pakai mascara Maybelline.. sebabnya dengan pakai mascara tu, ada beberapa orang tegur aku pakai bulu mata palsu.. salah sorang yang tegur adalah mak mertua! hihihi.. dia tegur masa raya hari haji hari tu.. bila aku cakap pakai mascara dia tengok balik mata aku.. hahahahaha.. comel jer..
 
Tadi masa buka website Maybelline, aku nampak mascara baru dari Maybelline.. cun gak! teruja sebab nampak warna pink! hihihi.. nanti boleh try la.. 
 



 
 So, thanks pada semua yang rajin singgah blog picisan ni.. aku hargai sangat.. maaf pada yang dah lama aku x tinggalkan jejak kat blog korang.. kesibukan melanda la minggu ni.. but weekend nanti akan ada banyak masa terluang untuk blogwalking yer! insyaAllah weekend nanti akan balas kunjungan rakan blogger yang x henti2 singgah2 blog ni.. terima kasih semua!!
 
Photobucket

8 comments:

  1. akak dah takdak BE. Tggl kempen ja.. nak tggu cek dari NN nih. Ihikss..

    ReplyDelete
  2. wahhh maskara pink.. err. fara xberani kott nak pakai.. lebih suka play safe je hihihi.

    ReplyDelete
  3. wuaaaaa seronok ah dpt BE . fadh ntah bilo nak raso . ade raso nk bakar yo nuffnang tu . kakakakakakakaka

    ReplyDelete
  4. intan pun pakai maskara mybelin..tp yg ni belum beli..mcm cantik lah kan..nak grab 1 la nnt..

    ReplyDelete
  5. BE dh kurang singgah kat belog Nita..huhu.

    Barang2 maybeline cantiks kalau pakai.. dulu beli, sekarang dah x,,

    ReplyDelete
  6. seumur hidup br 2x pakai maskara....dua2 masa nikah...pastu tak pakai..sbb takut selekeh semomot...tak pandai nk guna...

    ReplyDelete

Thanks pada yang sudi meninggalkan komen.. really appreciate it..