Tuesday, November 1, 2011

Pizza Hut Delivery - Online Ordering


Semalam aku tengok website Pizza Hut Deliver (nampak sangat suka tengok website makan2 kan).. baru tau yang PHD ni dah boleh buat online ordering..
 


 

Wah, jimat bil telefon! hihihi.. sekarang ni semuanya dah guna online jer kan.. teknologi makin canggih!!

 
Dulu masa sekolah rendah, kalau cerita tentang tahun 2020, mesti kawan2 aku  gambarkan segala macam jenis teknologi (gunakan nama kawan2 pulak dah.. padahal diri sendiri.. hahahaha).. antara gambaran yang paling famous adalah tahun 2020 nanti ada banyak robot..semua benda pakai robot jer.. ada jugak gambaran tentang UFO.. kalau budak lelaki pulak, bayangkan kereta boleh terbang.. macam2 lah bayangan tentang tahun 2020 tu.. korang pun macam kawan2 aku tu ke?? hihihi..

Tapi rasanya apa yang kawan2 aku bayangkan x semua boleh menjadi kenyatan (kawan2 lagi yang kena).. tapi x taulah kan kalau tetiba semua bayangan tu menjadi kenyatan.. ada lagi 9 tahun sebelum tahun 2020 tu kan.. 

Eh, ni cerita pizza ke cerita tahun 2020??? musykil jap aku.. hahahaha..

Photobucket

12 comments:

  1. a'ah kn kak..=)
    dulu mse zaman sekolah mcm2 fkir ble thun 2020 mcm tu la,mcm ni la..

    ReplyDelete
  2. tu la pasal....mushkil...mushkil....he3

    ReplyDelete
  3. tulah kan.. makin hari makin canggih kan.. ^__^

    ReplyDelete
  4. tulah kan.. makin hari makin canggih kan.. ^__^

    ReplyDelete
  5. hehehe
    betul2 nie ceta apa sebenarnya nie

    ReplyDelete
  6. ahahhaa.lucu zana...kawan aku la sgt.ke'aku'tu...eka dulu pun bayangan mcm2 gak...sume nak dpn mata ja

    ReplyDelete
  7. wah best la kalau macam tu..ni yang terus rasa macam nak balik malaysia je ni..huhu.

    ReplyDelete
  8. 2020 rasa macam x sampai je umur.. dulu pikir camtu. hihi. Tp InsyaAllah dengan izin Allah jumpa 2020.

    Eh pizza mmg sedap! tp x pernah nak oder online2 ni.. delivery pun x pernah!

    ReplyDelete

Thanks pada yang sudi meninggalkan komen.. really appreciate it..