Tuesday, November 1, 2011

Hadiah Luv Mug Untuk Follower


Semalam baru perasan yang ada follower buat enty khas untuk aku.. terharu sekejap.. hihihi
 
Seronok sangat masa baca entry khas dari PinkUmmi (PU).. PU ni follower blog aku yang ke 300.. since dari awal blogging dulu aku memang ada berikan hadiah kepada follower yang ke 100 & 200, so kesinambungan tu diteruskan.. aku ada hadiahkan PU sesuatu sebagai tanda penghargaan..

Nak tau aku bagi apa?

gambar curi dari blog PU

Love Mug!!

Masa nak hadiahkan mug tu, risau jugak kalau PU x suka.. rupanya masa PU dapat hadiah tu, dia terus msg aku bagitau yang dia suka sangat hadiah tu.. Alhamdulillah.. 


"Masa dapat hadiah nih punya la PU gumbira melompat lompat sebab Adieyza macam tau tau aje PU memang suka kumpul mug selain daripada FM la kan....Thanks Adieyza for the cute mug. Suka mug nih sesangat. Nak guna pun rasa sayang. Dok tergantung jer kat kabinet dapur PU tuh..hehehe...."


Aku pun x sangka yang PU suka kumpul mug.. kiranya hadiah aku tu kenalah dengan minat PU.. tu yang buat aku bertambah happy!

Untuk PU, thanks sebab sudi follow blog zana.. thanks jugak sebab sudi buat entry khas untuk zana.. zana hargai sangat2..
 
p/s: insyaAllah hadiah untuk follower ke 400 & 500 akan diserahkan dalam masa terdekat.. 
 
Photobucket

12 comments:

Thanks pada yang sudi meninggalkan komen.. really appreciate it..