Saturday, November 5, 2011

Apam Polkadot & Crabstick Popia

Sebelum ni aku pernah cerita tentang apam polkadot & crabstikck popia yang aku tempah dari rakan blogger.. memandangkan rasanya sedap, aku dah beberapa kali gak repeat order dari 2 blogger ni.. 
 
Untuk raya hujung minggu ni, awal2 mak mertua dah kirim untuk crabstick popia.. suka betul mak mertua makan popia tu.. so semalam dah terima popia yang aku order.. dapat jer popia tu terus terbayang muka mak mertua makan popia tu.. hihihi..
gambar ikhlas dari tokei apam polkadot
Untuk apam polkadot pulak, aku tempah untuk anak2 buah aku yang balik kampung nanti.. mesti diaorang seronok dapat makan apam warna warni.. masa dapat sesuatu yang diaorang suka, mesti peluk2 & cium2 aku.. cakap mak cu baiklah!! seronok!! tapi lepas habis semuanya, kata aku garang lak.. majuk ah! hihihi..

Photobucket

4 comments:

  1. comel2 dot dot die..jijah buat tak jadi..nak tempah gak la!

    ReplyDelete
  2. comel2 dot dot die..jijah buat tak jadi..nak tempah gak la!

    ReplyDelete
  3. akak nyer apam angry bird n ladybird. hihi :D

    ReplyDelete
  4. alahai sweetnye apam polkadot...tp camane rupa popia crabstick tu eh?

    ReplyDelete

Thanks pada yang sudi meninggalkan komen.. really appreciate it..