Monday, June 3, 2013

6 Bulan Berlalu...


Sekejap jer dah masuk bulan Jun.. rasanya baru jer melangkah ke tahun 2013.. semuanya berlalu dengan pantas.. 

Impian untuk mendukung baby sendiri di tahun 2013 nampakya belum diizinkan Allah lagi.. ada lagi baki 6 bulan jer.. tapi impian untuk hamil tu masih banyak masa lagi.. terus berdoa, berusaha & bertawakal agar Allah makbulkan impian tu.. kalau belum ada rezeki jugak, Allah Maha Mengetahui apa yang terbaik untuk aku & Encik Adiey..

Bulan Mei sendiri dah bagi banyak berita gembira dekat diri aku.. dan aku betul-betul teruja nak melalui hari-hari yang menggembirakan sepanjang Jun ni.. 

Aku tak pernah sangka bulan Jun tahun ni akan bawak macam2 berita dekat aku.. tapi, sebelum bulan Jun lagi aku dah terima banyak berita gembira yang akan aku lalui sepanjang bulan Jun ni.. serius aku teruja sangat2 dengan bulan Jun tahun ni!


Selamat menempuhi bulan dan minggu baru dengan penuh kegembiraan yer.. semoga korang akan melalui bulan Jun ni dengan seribu rasa kebahagiaan.. insyaAllah..

Salam sayang untuk semua!!

With love,
~ aDieyZa ~

www.tips-fb.com

Thanks for reading. All Rights Reserved by Adieyza.

12 comments:

  1. semoga mendapat kebahagian berpanjangan zana

    ReplyDelete
  2. semoga bulan jun sentiasa bulan yang indah.. bukanlah bulan lain tak indah jun lbh sikit hahaha..

    ReplyDelete
  3. In Sha Allah kak, jika kita terkurang dekat sini mungkin kelebihan kita dekat sana. bersyukurlah :)

    ReplyDelete
  4. Assalamualaikum zana. keep smiling dear. jangan cepat putus asa ya!

    ReplyDelete
  5. bulan aniversary akak juga...
    moga 2013 memberi cahaya kegembiraan buat kita semua..

    ReplyDelete
  6. Don't give up ye zana... Allah lebih tahu ape yg terbaik utk kita.. yg penting teruskan usaha.. doa & tawakal kepada Allah..

    ReplyDelete
  7. Allah s.w.t selalu berikan kita DUGAAN, tp pd masa yg sama Allah x pernah lupa berikan kita BAHAGIA yg x trhingga..terima kasih atas kurniaan dr yg Maha Esa..

    ReplyDelete
  8. teruslah berdoa... in shaa Allah....

    akak mampu bertahan 7 tahun, akak nak zana jugak begitu... terus bersabar dan yg penting berusaha...

    ReplyDelete
  9. semoga terus gembiri di hari yang mendatang

    ReplyDelete
  10. cepatnya masa berlalu~ dah nak puasa dah pun..

    amin~ semoga apa yang diimpikan tercapai InsyaAllah

    :)

    ReplyDelete
  11. salam singgah.....

    walaupun sy baru 6 bulan kahwin, tapi org keliling pun dok tanya bila nk ngandung... membuatkan hatini pun tertunggu2 akan khabar berita pregnant dr dri sndri....perlukan kesabaran kn....... insyaallah, rezeki tu Allah akan bagi di waktu y benar2 sesuai...

    ReplyDelete
  12. juneeeeeeeeeeeeee.. baru nak jenguk blog zana.. hahaha.. sorry bebehhhh ;p

    ReplyDelete

Thanks pada yang sudi meninggalkan komen.. really appreciate it..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Photobucket
© Templates Designed by | ✿ Nurulchumel's Properties ヅ