Friday, June 5, 2015

Mutiara Kata Selamat Pagi

Mulakan hari baru dengan membaca dan mendengar kata-kata yang boleh memotivasikan kita dalam hidup.. lumrah kehidupan, adakalanya kita jatuh dan di bawah.. ada masanya kita bangun dan berada di atas.. yg pasti Allah ada bersama kita tidak kira di saat susah mahupun senang..


Bersyukur sentiasa dengan apa yg kita ada.. jangan dibandingkan hidup kita dengan orang lain.. kadang terlalu membandingkan dengan mereka yg lebih senang hidupnya akan membuat kita selalu rendah diri dan rasa tidak cukup.. jika hendak membanding, bandingkan dengan meteka yg setaraf dengan kita..




Doa yg baik2.. jangan lupa mendoakan mereka yg berada di sekeliling kita.. kadang2 mereka yg ada di sekeliling kita ialah orang yg paling kerap mendoakan kita.. berjaya, bahagia dan selamat hidup kita kadang kerana ada yg mendoakan kita.. jangan kedekut mendoakan orang lain..




Semoga kehidupan kita hari ini lebih baik daripada hari2 sebelumnya.. jadikan setiap awal pagi untuk kita perbaiki kekurangan dan kelemahan diri.. bermuhasabah diri.. semoga Allah lebih redhai..

Salam Jumaat..
Selamat pagi..

*********************************************************************************

Clink link entry di bawah untuk lebih banyak mutiara kata dan kata motivasi untuk anda:

"KATA INDAH HARI JUMAAT"

"MOTIVASI SELAMAT PAGI"
Photobucket

2 comments:

Thanks pada yang sudi meninggalkan komen.. really appreciate it..