Friday, January 24, 2014

Misi Mencari 1000 Followers Blog Adieyza


Orang lain dah beribu2 followers dekat blog.. aku x cecah 1000 followers lagi.. tapi apapun, aku tetap happy.. sebab aku buat blog ni bukan mengejar jumlah followers tapi aku nak jadikan blog ni sebagai kenang-kenangan.. banyak kisah yang aku kongsikan kat blog kesayangan ni..

Hari-hari masuk blog ni.. walaupun kadang tu hilang idea nak taip entry baru, tapi tetap nak masuk blog ni.. kadang tu banyak jer cerita tapi mood nak update pulak ke laut.. hehehe.. dugaan kan..

Pernah aku stop menulis kat blog ni hampir setahun! memang tu lah yang paling lama.. ada gak aku stop dekat 4 bulan.. masa tu aku sendiri tak pasti kenapa aku x update blog.. salah sendiri la kot kan.. hehehe..

Yang pasti aku terlalu sayangkan blog ni.. melalui blog ni aku dapat tambah ramai kawan baru.. tambah jumlah customer pun yer jugak.. hehehe.. 

Terima kasih pada semua yang sudi baca blog adieyza.blogspot yang x seberapa ni.. semoga aku kuat untuk terus menaip cerita2 baru dekat blog ni.. oh, cerita2 lama pun aku kena update sebab nak jadikan kenangan.. jadi kalau ada entry yang patut keluar setahun lepas tapi baru nak berupdate tu, maafkanlah aku yer.. hehehe..


 ❤ Zana Adieyza 
"A Miracle is Another Word for Effort"

Photobucket

4 comments:

  1. best la dh hampir cecah 'ribu' follower.. Aini baru seratus lbh..hehe

    ReplyDelete
  2. wahhhh.. dah nak capai 1000 dah tu zana... gud luck dear.. blog bagus, mesti ade yg nak folo u... dont worry la...

    ReplyDelete
  3. bestnya dah dekat seribu.. blog saya ntah lah kak..hihihi

    ReplyDelete

Thanks pada yang sudi meninggalkan komen.. really appreciate it..