Tuesday, July 23, 2013

aDieyZa 3rd Wedding Anniversary - Syukur Alhamdulillah



Syukur Alhamdulillah.. genap 3 tahun bergelar suami isteri.. pengalaman yang cukup indah untuk diabadikan dalam diari kehidupan aku sebagai seorang isteri..

Berkongsi kisah suka duka segalanya dengan seorang lelaki yang penuh dengan kasih sayang.. berkongsi ketawa dan tangisan dengan seorang lelaki yang mampu menjadi pendengar setia.. berkongsi kehidupan dengan seorang lelaki yang direstui oleh seisi keluarga.. berkongsi segala-galanya setiap hari dengan seorang insan tersayang yang bergelar suami..




Dikelilingi degan rakan-rakan yang sentiasa mendoakan kebahagiaan kami suami isteri menjadikan kami terharu.. dikelilingi dengan ahli keluarga yang sentiasa mendoakan kesejahteraan dan keharmonian kami suami isteri menjadikan kami pasangan yang cukup bahagia.. bahagianya dikelilingi mereka-mereka yang baik hati budinya.. terima kasih Ya Allah kerana menghadirkan mereka di dalam kehidupan kami..

Hanya iringin doa agar Allah mempermudahkan hubungan kami sebagai suami isteri.. jika anak yang kami minta, takut ianya tidak seperti yang kami inginkan kerana Allah itu Maha Mengetahui bilakah waktunya.. jadi biarlah kami berdoa agar Allah memberikan yang terbaik buat perkahwinan kami.. soal anak itu kami serahkan segala-galanya kepada Allah Yang Maha Esa..

Salam sayang untuk semua!!!

With love,
~ aDieyZa ~


Photobucket

18 comments:

  1. Assalamualaikum zana, happy anniversary both of u! semoga hubungan kalian kekal hingga ke syurga, semoga sihat walafiat dan dapat zuriat pelengkap hidup. aamiin :)

    ReplyDelete
  2. Tahniah. Semoga terus berbahagia bersama selamanya. :)

    ReplyDelete
  3. Tahniah! Smg kasih hingga ke syurga...Amin...

    ReplyDelete
  4. happy anniversary to both of u.. moga bahagia hingga ke akhir hayat.

    ReplyDelete
  5. hepi anniversary akak ngan abg adie...semoga ikatan perkahwinan ini akan terus kekal hingga ke Jannah.. semoga Allah makbulkan setiap doakan akak.. korang nie sweet laaaa... jeles nieyl tgk tau... :) love u kak.. *hug..

    ReplyDelete
  6. happy 3rd anniversary to both of you!

    ReplyDelete
  7. selamat ulangtahun sis..semoge dipanjangkan jodoh sehingga ke akhir hayat dan di kurniakan zuriat yang diredhai Allah dunia dan akhirat..aminnn :)

    ReplyDelete
  8. happy anniversary zana.. moga berkekalan kehujung nyawa...

    ReplyDelete
  9. zana...happy anniversary...wlupun dah 3 tahun, tapi 2-2 still nampak macam baru bercintan....proud of you :)

    ReplyDelete
  10. hepi anniversary zana dan suami...
    moga berkekalan hingga hujung nyawa...

    ReplyDelete
  11. Semogankekal hingga alhir hayat.....

    ReplyDelete
  12. epy anniversary zana n husband..semoga perkahwinan kekal ke akhir hayat.. semoga anniversary kali ni memberikan rezeki "anak" kpeada zana n husband ... <3

    ReplyDelete
  13. happy anniversary zana & husband :)

    ReplyDelete
  14. epi anniversary skali lagi. hihihik

    ReplyDelete

Thanks pada yang sudi meninggalkan komen.. really appreciate it..