Wednesday, May 28, 2014

Pinky Girl Zana Adieyza


Mana tumpahnya kuah kalau tak ke nasi.. 


Pepatah yang rasa sangatlah sesuai untuk menerangkan gambar kat atas.. kalau siapa yang rapat dengan aku, mesti tau yang aku memang peminat tegar warna pink.. jadi, bila ada anak dara haruslah jebakkan diri diaorang minat warna pink..


Intan daripada kecik aku memang suka hasut kakak aku belikan dia barang2 warna pink.. yer la, masa tu aku x kerja lagi so tak dapat nak belikan dia apa2 kan.. so suruh mama dialah beli.. hehehe.. bila dah kerja, belikan dia handphone pink, baju pink, handbag pink, cincin pink dan macam2 lagi semuanya warna pink.. nasib baik sampai ke besar dia still minat pink.. takut "derhaka" dengan acu la tu tetiba nak suka warna lain kan? hahahha..


Alya pulak dari kecik memang aku banyak belikan dia barang warna pink.. dari baju, teddy bear dan apa2 mainan semuanya konsep warna pink! nasib dia pun suka jer.. hehehe.. dan insyaAllah selagi aku mampu, cuba untuk belikan dia barang keperluan lain setiap bulan.. dah anggap macam anak sendiri dah.. harap2 sampai besarlah Alya suka warna pink yer sayang..


Even ada yang kata pink tu hanya untuk budak2, aku tak rasa kita boleh buat kesimpulan macam tu jer.. sebab pink buatkan kita nampak lebih feminin.. secara automatik, aura awet muda tu akan ada sedikit sebanyak mempengaruhi jugak.. feeling2 muda even hakikatnya umur dah nak masuk 30 tahun.. hihihihi..

Tak kisah orang nak kata perasan muda ke apa.. asalkan kita suka warna tu teruskan jer.. selagi kita selesa dengan apa yang kita suka, teruskan.. asalkan kita jangan jadi mangsa fashion sudahlah.. biarlah pakai sesuatu yang selesa & ikut kemampuan.. tak gitu?

Pink memang buatkan aku rasa lebih "muda" drpd usia.. :)
Photobucket

5 comments:

  1. Sep Lima sikit!
    :)

    Dakpink.

    ReplyDelete
  2. i pun suka pink....tapi tak nampak feminin sangat pun.....hehehe

    ReplyDelete
  3. aishhh...sedondon dgn anakbuah tuu... sweet sgt...

    ReplyDelete
  4. zana, x yah pakai pink pun zana dah nampak awet muda :-)

    ReplyDelete
  5. tak suka tak suka tak sukaaaaaaaa.btw,pic baju sama ngan alya tu comeyyyy sgt alya.mcm ayuuuuuuuuuuuuuuuuu je..hihi

    ReplyDelete

Thanks pada yang sudi meninggalkan komen.. really appreciate it..