Tuesday, November 24, 2009

Nokia E71

Ahad hr tu aku & cik adiey gie Low Yat.. sajer jalan2 sambil cuci mata.. tp ntah mcmne aku & cik adiey rasa nak trade in handset Nokia 5800 XM yang baru di beli beberapa bln lps..



sbb mmg penat pakai handset touch screen ni.. aku pakai sebulan jer dh bosan.. terus ckp dgn cik adiey xmau pakai.. leceh nak cr2 lagu la handset tu..

Mula2 cik adiey kata trade in handset tu & ambik Nokia 5370 XM.. dh byk kedai kitaorg survey, harga boleh tahan.. tp 3 kedai suggest xyah beli handset tu sbb customer ramai bg feedback ttg handset tu yg sememangnya cepat rosak.. so, cik adiey terus xde hati nak trade in..

tp last sekali gie 1 kedai tu, baik btl amoi ni.. hbs semua handset dia terangkan kat kitaorg.. cik adiey as usual xnak pakai Sony Ericsson.. kalau setakat tkr pakai dgn aku leh, tp utk handset sendiri dia xmau Sony Ericsson..

last2 dh pening kpla, cik adiey kata kat aku nak trade handset dia dgn E71.. aku ok je, xde halangan.. trade in dpt RM800, so tambah RM300 je utk E71 tu..

kira oklah handset E71 tu.. xyah penat2 nak touch.. hehe.. nak beli yang mahal2, rasanya nnti2lah dulu..

better beli barang utk persiapan tunang & kahwin dulu.. sbb pejam celik dh bulan 2/2010.. then xlama lps tu bulan 7/2010.. masa kan cepat berlalu.. xnak la last minute preparation.. nnti kelam kabut.. hope everything berjalan lancar..

No comments:

Post a Comment

Thanks pada yang sudi meninggalkan komen.. really appreciate it..