Wednesday, November 25, 2009

Mood Raya

Masa tulis entry ni, hati dah xde kat office.. sbb xsabar nak blk kg esok.. hehe.. aku rasa semua org pun excited nak blk beraya kn.. esk aku dh cuti.. so mood hr ni adalah mood raya plus mood bercuti.. hehe

tp blk raya mmg penat ckit kot.. byk bnda nak kena buat.. semuanya bkaitan preparation utk bulan 2 & 7 thn depan.. mak aku awal2 dh call bgtau,

"blk ni teman mak gie cari tabir bilik tidur.. cr sekali door gift nak bg kat tetamu utk mjlis tunang nnti.. lps tu kita gie cr kain utk buat alas dulang"

adoiii.. byknya nak kena buat dlm tempoh 3 hr tu mak.. wedding planner pun dah call.. mcm2 nak ditanya & diberitahu.. dia kata,

"blk ni kita gie cr set bilik tidur utk tunang ye.. lps tu kita gie butik kak rose pilih pelamin utk sarung cincin time tunang nnti.. kalau sempat kita gie survey hiasan utk buat hantaran"

gilorrr la.. mcm2 nak disiapkan.. bertambah pening aku.. aku ingat blk raya leh la relaks2 ckit kat umh tp tidakkkkkk.. mknanya cuti raya hj aku mcm xcuti jer..

cik adiey lak dh buat plan utk mggu dpn.. dia kata kalau nak tunggu aku yg plan lmbt sgt.. hehe.. sorry ye syg.. so start Year End Sale (YES), cik adiey kata nak gie beli brg utk hantaran.. wah, cik adiey makin pandai merancang ye..

No comments:

Post a Comment

Thanks pada yang sudi meninggalkan komen.. really appreciate it..