Wednesday, November 11, 2009

First Entry

salam semua..

hr ni merupakan hari pertama aku berjinak dlm dunia blog ni.. xpasti sebab utama yg membuatkan aku buat blog ni.. tp lepas aku visit satu blog yg tersgt superb terus membuatkan hati aku nak berblog.. hehe..

sebelum ni, setakat layan fs n facebook jer yg aku rajin.. tu pun setakat layan2 gitu jer.. tp aku bukan nak cuba jd superb mcm blog tu just nak share ttg apa yg aku tau n rasa..

maybe aku create blog ni utk anggap ini adalah diari kehidupan aku.. maybe utk kepuasan diri sendiri.. tp alangkah bahagianya kalau melalui blog ni, aku dpt kenal ramai kawan baru n dpt banyak info drpd bloggers lain.. kepada bloggers di luar sana,

"saya budak baru belajar, kalau salah tlg tunjukkan"..

so, salam perkenalan bg semua yg bakal membaca blog aku yg x seberapa ni...see u in the next entry..

No comments:

Post a Comment

Thanks pada yang sudi meninggalkan komen.. really appreciate it..